۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۲۵

سنندجی خبر داد

میزان استفاده بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب از خطوط اتوبوسرانی

 میزان استفاده بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب از خطوط اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از استفاده ۴۰۰ هزار نفر سفر از خطوط اتوبوسرانی در شش روز نخست برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان سنندجی با اشاره به استقبال دانشجویان، دانش آموزان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی از سیستم حمل و نقل عمومی برای بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: طی شش روز نخست، بالغ بر ۴۰۰ هزار نفرسفر از خطوط این شرکت استفاده نمودند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، بیان داشت: طبق تراکنش‌های سیستم کارت بلیت در خطوط عبوری، خط پنج تندرو، خط گردشی آن محدوده و همچنین سه خط راه اندازی شده مختص نمایشگاه از مبدا مصلی به طور میانگین روزانه تعداد ۶۶ هزار و ۸۲۰ نفرسفر و در مجموع بالغ بر ۴۰۰ هزار سفر با ناوگان این شرکت، انجام شده است.

وی افزود: سرویس رسانی خطوط شرکت واحد اتوبوسرانی، بطور مستقیم از طریق خط ۵ سامانه اتوبوس‌های تندرو- ۱۴ خط عبوری و فیدر – یک خط گردشی و همچنین ۳ خط اختصاصی از مبدا نمایشگاه بوده که با استقبال خوبی از سوی شهروندان و مهمانان روبرو شده است.

سنندجی افزود: جهت سهولت تردد جانبازان معزز و معلولین گرامی نیز سامانه حمل و نقل این عزیزان در شرکت واحد، بطور متوسط روزانه ۱۱۲ سرویس برای مشترکین، بازدیدکنندگان موردی و همچنین متقاضیان سازمانی اعزام نموده است. بطور نسبی ۲ الی ۳ نفر در هر مسیر از سرویس ون استفاده نموده اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک سطح شهر قطعاً استفاده از حمل ونقل عمومی به خصوص مترو و خطوط تندروی اتوبوس بهترین، سریع‌ترین، ایمن ترین و مقرون به صرفه ترین شیوه برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و شرکت واحد اتوبوسرانی نیز تا روز پایانی برگزاری نمایشگاه خصوصاً ایام پنجشنبه و جمعه پیش رو، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات حداکثری به بازدیدکنندگان گرامی را دارد.

کد خبر 4604867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha