۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۰۷

آغاز جشنواره ملی حرکت از فردا در دانشگاه علم و فرهنگ

آغاز جشنواره ملی حرکت از فردا در دانشگاه علم و فرهنگ

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: جشنواره ملی حرکت از ۲۳ اردیبهشت‌ماه الی ۲۶ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ؛ سید علی‌اکبر هاشمی‌راد گفت: جشنواره حرکت، رویدادی ملی است که هر ساله برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز علمی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که جشنواره حرکت، بزرگ‌ترین رویداد علمی دانشجویی سراسر کشور است که همه ساله مورد استقبال جمع کثیری از انجمن‌های علمی دانشجویی قرار می‌گیرد؛ افزود: امسال این جشنواره برای نخستین‌بار با همکاری شورای دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی گفت: در این دوره از جشنواره، دانشجویان به صورت گروهی و یا انفرادی در چهار حوزه‌ی محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع و کارآفرینی به رقابت می‌پردازند.

وی تاکید کرد: دانشجویان تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، طرح‌های برگزیده این جشنواره در آئین اختتامیه‌ای که روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود؛ اعلام خواهد شد.

کد خبر 4614839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha