۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸

رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

طرح توانمندسازی وتوسعه اشتغال پایدار در استان سمنان پیگیری می‌شود

طرح توانمندسازی وتوسعه اشتغال پایدار در استان سمنان پیگیری می‌شود

سمنان-رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه صاحبان صنایع و معادن مطالبات و نیازهای خود را می‌توانند به این اتاق ارسال کنند، گفت: طرح توانمندسازی و توسعه اشتغال پایدار در استان پیگیری می‌شود.

علی‌اصغر جمعه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طرح توانمندسازی و توسعه اشتغال پایدار در استان سمنان پیگیری می‌شود، ابراز داشت: بر این اساس صاحبان صنایع، مشاغل و معادن استان می‌توانند نیازها و مطالبات خود را برای حل مشکل اشتغال به اتاق بازرگانی انعکاس دهند.

وی بابیان اینکه وزیر اقتصاد به‌زودی به استان سمنان سفر می‌کند، اضافه کرد: سفر عالی‌ترین مقام اقتصاد کشور به استان سمنان فرصت خوبی برای حل مشکلات اقتصادی در منطقه است ازاین‌رو می‌بایست بخش خصوصی نیز مطالبات خود را برای ارائه به وزیر جمع‌بندی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی پیش رو تنها می‌بایست از طریق تکیه به ظرفیت‌های درون، مشکلات را رفع کرد، ابراز داشت: برای خنثی‌سازی توطئه بیگانگان رفع مشکلات بخش صنعت و اتخاذ تصمیمات راهبردی است که در ستاد تسهیل و رونق تولید استان این مهم به‌خوبی پیگیری می‌شود.

جمعه‌ای بابیان اینکه تقسیط بدهی‌های بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی توانست به احیای واحدهای تولیدی در استان سمنان کمک کند، تصریح کرد: قطعاً راه‌هایی که می‌تواند منتهی به تحقق شعار سال شوند می‌بایست تداوم بیشتری یابد که این مهم همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را در این راه می‌طلبد.

وی افزود: در سال رونق تولید می‌بایست همه تلاش‌ها برای رفع موانع متمرکز شود که می‌توان با در نظر گرفتن سیاست‌های تشویقی برای واحدهای تولیدی خوش‌حساب، انگیزه بیشتری برای ایجاد رونق اقتصادی و بهبود اشتغال و رفع بیکاری در استان سمنان ایجاد کرد.

کد خبر 4624337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha