۸ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۴۲

سرپرست استانداری گلستان:

موزه دفاع مقدس گلستان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

موزه دفاع مقدس گلستان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

گرگان- سرپرست استانداری گلستان گفت: موزه دفاع مقدس گلستان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، میرمحمد غراوی شامگاه چهارشنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار کرد: همه باید برای حفظ ارزش های دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثارگری تلاش کنند و آشناسازی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است.

وی افزود: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، فعالیت خود را با اخذ پروانه از شهرداری گرگان دوباره آغاز کرده و امیدواریم با اعتبار دو میلیارد تومانی که در پیوست قانون بودجه آمده و همچنین مصوبه ۲۰ میلیارد تومانی سفر رئیس جمهوری به گلستان تا انتهای سال ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد.

غراوی گفت: باید در اشاعه ارزش های دفاع مقدس از ظرفیت های بخش خصوصی، خیران و تجار هم استفاده شود تا بتوانیم سرعت اقدامات را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: تاکنون ۲۷ یادمان شهدا تکمیل شده و ۲۱ یادمان در حال تکمیل داریم و تلاش می کنیم در صورت تخصیص اعتبارات لازم بخشی از یادمان ها را در سال جاری تکمیل کنیم.

علی ملک شاهکویی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان هم در این جلسه از تدوین دانشنامه گلستان در دوران دفاع مقدس طی سال جاری خبرداد.

کد خبر 4629165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha