۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۵۶

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی:

برخورداری از عقبه اجتماعی قوی برای موفقیت در سیاست لازم است

برخورداری از عقبه اجتماعی قوی برای موفقیت در سیاست لازم است

نیشابور- مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: اگر می خواهیم در مسائل سیاسی موفق باشیم باید عقبه اجتماعی قوی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید جلیلی پنجشنبه شب در جمع معتکفین رمضانیه در مسجد جامع نیشابور اظهار کرد: دشمنان امروز گسترده‌تر در عرصه‌ها مختلف فعالیت می‌کنند و ما باید قابلیت‌هایمان مشخص شود تا در برابر فشارهای دشمنان توان مقابله خود را بدانیم.

وی افزود: مشکل ما این است که از خداوند دور شده ایم و باید متقی بود تا هدایت شد و به میزانی که مؤمنین و حزب الله‌ها شاکر باشند هدایت خواهند شد. امروز برخی تشکل‌هایی که قرار است با جنگ نرم مقابله کنند خودشان مجروح این جنگ هستند و ذهن آنها از شبهات پر شده است.

جلیلی ابراز کرد: افراد حزب الله ای ما قدر انقلاب اسلامی را نمی‌دانند، تقصیر مردم نیست، ما انقلاب کرده ایم که دولت را مسئول کنیم و این از اهداف انقلاب اسلامی است. دایره مسئولیت از آحاد مردم شروع می‌شود و مشکل اساسی در کشور این است که به اسم دولت و نظام مشکلات را مطرح می‌کنیم و مسئولیت‌های خود را فراموش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در مسائل سیاسی موفق باشیم باید عقبه اجتماعی قوی داشته باشیم، عدالت دفاع از حق شخصی نیست و ما اگر از عدالت اجتماعی حرف می زنیم از قرآن و دین صحبت می‌کنیم.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: bbc چالش‌های اجتماعی کشور انگلستان را نمی بیند اما یک کارتن خواب را تهران بزرگنمایی می‌کند و کار آنان این است که کوچک‌ترین اتفاق را بزرگ نمایی کنند. غرب زده‌های ما در ایران با کشورهای مانند ژاپن که امروز با آمریکا تعامل دارند و جایگاه خوبی رسیده است، کشور را عقب مانده می‌دانند و این در حالی است که ژاپن سالی ۳۰ هزار و ۹۰۰ خودکشی موفق دارد، اگر ژاپن کشور موفقی است پس این آمار نتیجه چه چیزی است.

جلیلی بیان کرد: جنگ نرم یعنی واقعیت جامعه خود را مخدوش نشان دادن و این درحالی است که هیچ گردشگری پیدا نمی‌شود که از ایران به کشور خود بازگردد و بگوید من تصوری که در غرب از ایران داشتم با واقعیت مطابقت داشته است.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: ما باید تصویری واقع بینانه ای داشته باشیم تا بتوانیم به خوبی عمل کنیم و باید این تصویر واقع بینانه از جهان و جامعه خود داشته باشد.

وی ابراز کرد: ما به جنبش طرح مسئله نیاز داریم و مسئله با بیان مشکلات متفاوت است و ما امروز نیاز داریم مسئله‌ها را طرح کنیم و نباید از ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها غافل شویم.

کد خبر 4629823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha