۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۱۸

پیام دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی درباره گفتگوی نتانیاهو و آبه

پیام دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی درباره گفتگوی نتانیاهو و آبه

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی توضیحاتی را در خصوص گفتگوی تلفنی «بنیامین نتانیاهو» و «شینزو آبه» منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در توئیتر درباره گفتگوی نخست وزیر این رژیم با «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن، اعلام کرد: نخست وزیر نتانیاهو با نخست وزیر ژاپن، شینزو آبه تلفنی گفتگو کرد. نخست وزیر آبه اطلاعات مربوطه را در آستانه سفر خود به ایران به آگاهی نخست وزیر نتانیاهو رساند. نخست وزیر نتانیاهو لزوم ادامه فشار علیه ایران، برای متوقف ساختن رفتار خصمانه‌اش در منطقه را تصریح کرد.

قرار است ظرف روزهای آینده شینزو آبه با سفر به تهران با مقامات ارشد جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کند.

در همین رابطه شبکه اف اف ان ژاپن اعلام کرده، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در سفر اخیرش به ژاپن از نخست‌وزیر این کشور درخواستی را درباره ایران مطرح کرده است.

یکی از مقامات دولتی ژاپن اعلام کرد که ترامپ از نخست‌وزیر ژاپن درخواست کرده است که به زودی زمینه برگزاری دیداری میان مقامات ایران و آمریکا را فراهم کند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین در مورد سفر احتمالی نخست‌وزیر ژاپن به ایران نیز گفته است: آقای نخست‌وزیر درباره آن با من صحبت کرده و من معتقدم که ایران خواهان گفتگو خواهد شد. اگر آنها بخواهند صحبت کنند، ما نیز خواستار گفتگو هستیم. خواهیم دید که چه می‌شود. کسی نمی‌خواهد شاهد وقوع اتفاقات بد باشد، به ویژه من.

کد خبر 4634737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha