۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۲:۳۳

سرپرست فدراسیون والیبال:

آماده کسب امتیاز برای تیم ملی ایران هستیم

آماده کسب امتیاز برای تیم ملی ایران هستیم

ارومیه- سرپرست فدراسیون والیبال ایران از آمادگی کامل تیم ملی برای کسب امتیاز در هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین داوری پنجشنبه شب در بازدید از تمرینات تیم‌های دور سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه اظهار داشت: شور و شوق وصف ناپذیر مردم و همچنین تلاش و همکاری مسوولان برای آماده سازی سالن و شهر ارومیه، محل اسکان و پذیرش تیم‌ها بسیار خوب و عالی بوده و باید از این تلاش قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه سه دیدار از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ جهان در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات هر ساله نزدیک به یک میلیارد نفر بیننده جهانی دارد و برگزاری آن نیازمند برنامه ریزی اصولی است که ارومیه با ظرفیت بالا و همت مدیران استانی تواسته است تمامی زیرساخت‌ها مطابق ایده‌آل‌های جهانی را آماده کند.

سرپرست فدراسیون والیبال به برگزاری هفته سوم و چهارم لیگ ملت‌های والیبال در ایران اشاره و خاطرنشان کرد: این نخستین مرتبه‌ای نیست که کشورمان میزبانی رقابت‌های والیبال را بر عهده دارد، تیم ملی والیبال کشورمان قرار است در هفته سوم و چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ با تیم‌های ملی والیبال لهستان، روسیه و کانادا در شهر ارومیه و تیم‌های ملی استرالیا، پرتغال، فرانسه، در شهر اردبیل رو به رو شود.

وی درباره آخرین وضعیت این شهر برای میزبانی هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: همه کارها با مدیریت و همت خوب استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی انجام شده و شاهد یک رویداد بسیار زیبا در شهر عاشقان والیبال خواهیم بود.

داوری افزود: سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه از هر لحاظ در حد استانداردهای بین‌المللی است و در آن آخرین مدل کف پوش‌ها به کار گرفته شده و همچنین جایگاه تماشاچیان آماده است و خوشبختانه نقاط ضعف را برطرف کرده اند و آماده برگزاری این رقابت‌ها هستیم.

سرپرست فدراسیون والیبال درباره اعطای میزبانی به شهرهای ارومیه و اردبیل اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های والیبال آن هم در این سطح در شهرهای مختلف می‌تواند نکات مثبتی را در پی داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به ورود فناوری‌ها به آن شهرها، ایجاد هیجانات اجتماعی و جذب سرمایه جوان‌ها به والیبال اشاره کرد.

وی به درخشش بازیکنان ارومیه‌ای تیم ملی اشاره کرد و افزود: ارومیه یکی از جایگاه و خاستگاه‌هایی است که والیبال در آن رونق خوبی پیدا کرده و استعدادهای زیادی در این شهر شناسایی می‌شوند و امروز تیم ملی والیبال با درخشش و تاثیر بازیکنان ارومیه‌ای و سایر بازیکنان تیم ملی والیبال توانسته در صدر این دوره از رقابت‌ها قرار گیرد.

داوری خاطرنشان کرد: شهر ارومیه سابقه درخشانی در برگزاری مسابقات جام آسیایی و رقابت های قهرمانی دانش آموزی آسیا دارد و نشان داده است که در میزبانی رقابت های بین المللی توانمندی بالایی دارد.

سرپرست فدراسیون والیبال اظهار کرد: شهر ارومیه علاوه بر داشتن بیشترین بازیکن در ترکیب تیم ملی والیبال ایران، بزرگترین سرمایه هواداری را نیز داراست که با حضور گرم خود، شور و هیجان خاصی به سالن مسابقات بخشیده و جذابیت بازی‌ها را ۲ چندان می کنند.

وی افزود: عملکرد قابل قبول تیم ملی در ۲ هفته گذشته و آمادگی کامل آنان برای هفته سوم و چهارم به همراه حمایت هواداران، اعضا و کادر فنی تیم را امیدوار به کسب حداکثر امتیازات در خانه کرده است.

هفته سوم دور گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ با حضور چهار تیم برتر جهان، ایران، روسیه، لهستان و کانادا به مدت سه روز در سالن زیبا و تجهیز شده شش هزار نفری غدیر ارومیه از روز جمعه این هفته برگزار می‌شود.

کد خبر 4640156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha