۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۷

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس :

جشن ۲۵ هزار نفری دختران انقلاب درورزشگاه امام رضا(ع)برگزارمی شود

جشن ۲۵ هزار نفری دختران انقلاب درورزشگاه امام رضا(ع)برگزارمی شود

مشهد-سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس گفت:جشن ۲۵ هزار نفری دختران انقلاب پنج شنبه در ورزشگاه امام رضا(ع)برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه دژبرد ظهر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: ویژه برنامه جشن ۲۵ هزار نفری دختران انقلاب با تلاش مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و با مشارکت تربیت بدنی آستان قدس رضوی و معاونت فرهنگی سپاه امام رضا (ع) پنج شنبه ۱۳ تیر ماه مصادف با اول ذی القعده در ورزشگاه بزرگ امام رضا (ع) واقع در بلوار خیام از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ همراه با ویژه برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و با عنوان «مَه دُخت» ویژه دختران و مادران مشهدی برگزار خواهد شد.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی ادامه داد: همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) علاوه بر جشن ۲۵ هزار نفری «مَه دُخت»، جشن «دختر ماه» هم ویژه دختران در باغ اردوگاه خاتون توسط این مرکز برگزار خواهد شد ومخاطب برنامه «دختر ماه» دختران ۹ و ۱۰ ساله هستند که به همراه مادران خود در این مراسم که جمعه ۱۴ تیرماه تدارک دیده شده است، شرکت خواهند کرد.

دژبرد تصریح کرد: عموم دختران مشهدی برای شرکت در این جشن بزرگ می‌توانند به پایگاه‌های بسیج خواهران و مساجد مختلف سطح شهر مشهد مراجعه کنند.

همچنین معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی نیز اظهار کرد: مراسم جشن ولادت کریمه اهل بیت (س) در روز و شب میلاد ایشان، مصادف با ۱۲ و ۱۳ تیرماه، در صحن جامع رضوی و رواق امام خمینی (ره) برگزار می شود.

حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد افزود: گلباران حرم رضوی و تبریک و شادباش بانوان مشهدی به ساحت مقدس امام رضا (ع) از دیگر ویژه برنامه‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در مشهد است و این برنامه راس ساعت ۸ صبح روز میلاد از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‎شود.

کد خبر 4656958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha