۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۳

معاون سیاسی سپاه پاسداران مطرح کرد؛

مسیر درخشان نظام اسلامی با بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی تبیین شد

مسیر درخشان نظام اسلامی با بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی تبیین شد

اراک- معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: حرکت در راه حق عامل پیروزی همیشگی امت اسلامی بر دشمن است و امروز مسیر درخشان نظام اسلامی با بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری به خوبی تبیین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر از سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار یدالله جوانی در کارگاه توانمندسازی و بصیرتی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در اراک، اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که راه انقلاب را ناکارآمد نشان دهد و مقام معظم رهبری با مطرح کردن بیانیه گام دوم مسیر درخشان انقلاب را برای همگان تبیین کردند.

جوانی با اشاره به اینکه چشم‌اندازی که حضرت امام خمینی (ره) برای انقلاب اسلامی به عنوان هدف متعالی مد نظر دارند، قیام برای تشکیل حکومت الهی است، افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم تأکید دارند انقلاب تمام‌شدنی نیست و ما در بین راه هستیم و جوانان باید با همت و اراده بلند برای ایجاد تمدن اسلامی تلاش کنند.

وی بهره‌مندی از ظرفیت جوان مؤمن و متعهد انقلابی را که می‌تواند با برخورداری از ظرفیت‌های پیش رو راه عظیم را طی کند از دیگر تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم دانست و گفت: شکل‌گیری یک حرکت عمومی برای تحقق اهداف و آرمان‌ها از دیگر زمینه‌های تهیه بیانیه گام دوم انقلاب است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این خصوص تصریح کرد: ما باید در تمام فعالیت‌های تبیینی و اقدامات فعالیت‌ها را منتهی به بیانیه و خیزش برای شتاب‌دهی رسیدن به اهداف متصل کنیم و مقام معظم رهبری با مطرح کردن ایجاد یک نهضت عمومی در جامعه این توقع را دارند.

جوانی با تأکید بر اینکه شکل‌گیری حیات طیبه و ساخت جامعه اسلامی دشمنان زیادی دارد، تصریح کرد: باید شگردهای دشمنان را بشناسیم به همین دلیل مقام معظم رهبری با طرح تشکیل مجلس انقلابی و دولت جوان حزب‌اللهی، ادامه پر قدرت این مسیر را از جوانان مطالبه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در شکل‌گیری فضا برای ادامه گام دوم انقلاب نیازمند چهار عنصر اصلی هستیم، ادامه داد: شناخت شرایط داخلی، بیرونی و توانمندی‌ها یکی از این عناصر است، امروز می‌بینیم انقلاب اسلامی در بالاترین سطح رویارویی با نظام سلطه قرار دارد و همه می‌دانند راه طی‌شده به مراتب از راه باقی‌مانده سخت‌تر بوده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این خصوص گفت: توجه به چشم‌اندازها و رعایت جهت‌گیری‌های پیش رو نیز ضرورت دوم است، هدف انقلاب اسلامی، تشکیل تمدن اسلامی بوده و این انقلاب تنها انقلابی است که اهداف و تصویر روشنی از آینده برای خود ترسیم کرده و در دیگر انقلاب‌ها این چنین نیست و دلیل آن برگرفته شدن انقلاب اسلامی از آموزه‌های دینی است.

جوانی با بیان اینکه امیدآفرینی نیز باید مورد توجه باشد، عنوان کرد: کسانی که می‌خواهند راه انقلاب را ادامه دهند باید امید داشته باشند و همان امیدی که حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل نظام اسلامی و رویارویی با نظام سلطه داشت، باید به تعبیر مقام معظم رهبری در نسل جوان ایجاد شود.

وی سه مرحله گفته‌شده را پیش‌نیاز مهمی برای ادامه مسیر دانست و افزود: وقتی این سه مرحله شکل گرفت فضا برای انجام کارهای دقیق علمی و عقلانی آماده شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ نرم تمرکز خود را بر ایجاد یأس و ناامیدی ملت ایران گذاشته است، تأکید کرد: دشمن با مجموعه‌ای از تبلیغات می‌خواهد، بی‌اعتمادی را به جریان انقلاب سرایت دهد.

جوانی با اشاره به اینکه امروز جبهه توحید در مقابل جبهه طاغوت ایستاده است، افزود: جنگی که دشمن به راه انداخته از همه طریق به دنبال ایجاد فشار است و می‌توان گفت در این جنگ تقریباً در تمامی حوزه‌ها جز نظامی با دشمن درگیر هستیم و علت عدم ورود دشمن به جنگ نظامی این است که این جنگ را موفق نمی‌داند، بنابراین وارد عمل نخواهد شد.

وی ادامه داد: دلیل اصلی پیروزی ملت ایران در این چهل سال در برابر تمامی دشمنان، حرکت امت در مسیر الهی است که خداوند هم وعده نصرت الهی را عملیاتی کرده، چراکه لازمه نصرت الهی در راه خدا بودن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص طراحی‌های دشمن در جنگ اقتصادی بیان کرد: در وزارت خزانه‌داری آمریکا بیش از ۳۰۰ کارشناس خبره برای بررسی ایجاد فشار بیشتر بر ملت ایران هستند که ملت را از انقلاب پشیمان کنند و هدف دشمن در جنگ اقتصادی شکست مقاومت ملت ایران است.

جوانی در این خصوص گفت: علی‌رغم همه توطئه‌های جنگ روانی، تحریکات، نا امنی‌ها در جامعه و تحریم‌ها، جمهوری اسلامی در حال مدیریت جنگ‌ها است و تصور دشمن، برای ندیدن چهل سالگی انقلاب را به آرزویی دست‌نیافتنی تبدیل کرد.

کد خبر 4661456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha