۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۹:۳۸

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان خبر داد:

بهره‌برداری کامل از موزه دفاع مقدس استان سمنان تاپایان سال ۹۸

بهره‌برداری کامل از موزه دفاع مقدس استان سمنان تاپایان سال ۹۸

سمنان - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه محوطه‌سازی مجموعه فرهنگ موزه دفاع مقدس استان انجام شده است، گفت: این پروژه تا پایان سال کاملاً افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن سلامی در دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کشور با استاندار سمنان در دفتر وی ضمن اشاره به آخرین وضعیت عمرانی پروژه پارک موزه دفاع مقدس سمنان، بیان کرد: محوطه‌سازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان هم اکنون توسط شهرداری در حال انجام است.

وی افزود: امیدواریم با اقدامات انجام شده و مساعدت‌هایی که صورت می‌گیرد شاهد افتتاح کامل پارک موزه دفاع مقدس تا پایان سال ۹۸ باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ضمن بیان اینکه حمایت‌های بسیار خوبی در خصوص تکمیل باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان انجام شده است، تاکید کرد: این تلاش‌ها سبب شده تا بتوانیم شاهد تکمیل غالب بخش‌های این مجموعه فرهنگی باشیم.

سلامی با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس ماحصل تلاش مجموعه‌ای از مدیران، افراد، کارگران، موثران و… است که تکمیل آن جای تقدیر دارد، گفت: یکی از محورهای این طرح، استفاده از ظرفیت تردد سالانه ۲۰ میلیون زائر رضوی برای شناساندن سه هزار شهید استان سمنان به هم وطنان است و این باغ موزه همچنین سبب افزایش ماندگاری مسافران نیز خواهد شد.

وی افزود: این طرح بزرگ در سال ۹۶ افتتاح و به طور کلی تا پایان امسال در کنار یک باغ موزه دفاع مقدس دیگر در سطح کشور به بهره برداری کامل می‌رسد.

کد خبر 4662862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha