۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۴

استاندار بوشهر:

وضعیت آسیب‌های اجتماعی استان بوشهر در مرحله خاکستری است

وضعیت آسیب‌های اجتماعی استان بوشهر در مرحله خاکستری است

بوشهر - استاندار بوشهر با بیان اینکه وضعیت آسیب‌های اجتماعی استان بوشهر در مرحله خاکستری است، گفت: سند اجتماعی استان بوشهر تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست با دبیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کشور با اشاره به ظرفیت مهم مساجد برای فعالیت‌های فرهنگی اظهار داشت: مساجد در کشور ظرفیت بسیار خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی است که باید با یک برنامه ریزی منظم از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

وی بیان کرد: یکی از فرصت‌های خوب مساجد است که با بهره مندی از این ظرفیت و انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، زمینه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در استان بوشهر اضافه کرد: وضعیت آسیب‌های اجتماعی استان بوشهر در مرحله خاکستری است و خدمات خوبی در حال انجام است.

گراوند ادامه داد: در این راستا، سند اجتماعی استان بوشهر تصویب شده و گام‌های عملیاتی و اجرایی آن هم مشخص کردیم و در این مسیر مساجد نقش بسیار مهمی دارند.

وی افزود: حضور آیت الله صفایی بوشهری به عنوان نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه بوشهر یک فرصت بی نظیر برای توسعه فعالیت‌های مساجد است و ایشان با نگاه علمی خوبی که دارند یک نعمت برای استان و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به همدلی و هم افزایی موجود در استان، آمادگی داریم تا اعتبارات مورد نیاز کانون‌های فرهنگی مساجد استان را در ردیف‌های بودجه بررسی و اختصاص دهیم.

کد خبر 4672166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha