۳ مرداد ۱۳۹۸، ۲:۲۳

فرماندار گناوه:

فرهنگ کسب مهارت برای اشتغال در شهرستان گناوه نهادینه شود

فرهنگ کسب مهارت برای اشتغال در شهرستان گناوه نهادینه شود

گناوه - فرماندار گناوه گفت: با توجه به اهمیت کسب مهارت برای اشتغال وسرمایه گذاری این موضوع با تقویت وتوجه به آموزشگاه‌های علمی مهارت آموزی وپشتیبانی از آنها درشهرستان گناوه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد عصر چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید شهرستان گناوه اظهار داشت: شواری مهارت شهرستان گناوه به تازگی تشکیل شده و با توجه به اهمیت کسب مهارت و آموزش‌های فنی حرفه‌ای برای اشتغال و سرمایه گذاری و با تشکیل شورای مهارت شهرستان این موضوع با تقویت و توجه به آموزشگاه‌های علمی مهارت آموزی و پشتیبانی از آنها در شهرستان گناوه نهادینه شود.

وی افزود: امید است شورای مهارت شهرستان کمک کننده کارگروه‌های سه گانه اشتغال، رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی در شهرستان باشد.

فرماندار گناوه با تقدیر از شهرداری و شورای بندر ریگ در تشکیل شورای سرمایه گذاری گفت: شهرداری‌ها در سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار دارای ظرفیت‌ها و تسهیلات خوبی هستند که شهرداری‌های گناوه و بندر ریگ باید از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببرند.

وی بیان کرد: شورای سرمایه گذاری شهرداری بندر ریگ تشکیل شده وامید است که شورای سرمایه گذاری شهرداری گناوه نیز به زودی مشخص شود.

پاک نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان گناوه جز ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور قرار گرفته و تسهیلات و مزایای متعددی برای این مناطق در نظر گرفته شده نشست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید شهرستان بیشتر با توجه به این امر برنامه ریزی شود تا بتوان از این فرصت و ظرفیت نهایت بهره را برد.

وی خاطر نشان کرد: بازدید از طرح‌های پرواربندی دام و پرورش بلدرچین در دستور کار کارگروه فنی اشتغال و سرمایه گذاری باشد تا با بازدید از این طرح‌ها به نتیجه لازم رسید.

در این نشست مشکلات و مسائل برخی از طرح‌های سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان گناوه مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.

کد خبر 4675814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha