۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۴

وضعیت نماینده والیبال تبریز در گرو تصمیم زنوزی؛

بناکار: تعویق انتخابات در بلند مدت به والیبال ایران آسیب می‌زند

بناکار: تعویق انتخابات در بلند مدت به والیبال ایران آسیب می‌زند

کارشناس والیبال تعویق در برگزاری مجمع انتخاباتی را آسیب رسان دانست و گفت: هرچه زودتر باید تکلیف رئیس فدراسیون مشخص شود.

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تعیین تکلیف وضعیت نماینده تبریز برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر گفت: در حال حاضر خبری نیست. دوشنبه آخرین مهلت تعیین شده از سوی سازمان لیگ است و منتظر پاسخ مالک تراکتورسازی هستیم.

سرمربی پیشین تیم شهرداری تبریز ادامه داد: رایزنی بسیاری کردیم، در آخرین اقدام انجام شده با باشگاه تراکتورسازی صحبت کرده‌ایم و مدیر عامل پیشین شهرداری تبریز که به عنوان قائم مقام تراکتور سازی فعالیت دارد با زنوزی صحبت‌هایی انجام داده است. اما در حال حاضر زنونی خارج از ایران است و تلفنی هم موفق به ایجاد ارتباط با او نشده‌اند. منتظریم تا زنوزی تصمیم گیری کند.

وی تاکید کرد: دوشنبه آخرین مهلت فدراسیون برای اعلام آمادگی تیم‌ها است و اگر خبری نشود فدراسیون این حق را دارد که امتیاز شهرداری تبریز را به تیم دیگر واگذار کند.

بناکار در پاسخ به این سوال که درخواستی به سازمان لیگ برای گرفتن مهلت داشته اید یا خیر؟ گفت: خیر مهلت نگرفته‌ایم و امکان دارد با ارسال نامه‌ای تقاضای مهلت  ۱۰ روزه دهیم.

کارشناس والیبال در آستانه اعزام تیم ملی به مرحله نخست رقابت‌های انتخابی المپیک نیز گفت: تیم ملی در گروه سختی قرار دارد، البته تمام گروه‌ها همین شرایط را دارند و فرقی ندارد. در گروه ایران، روسیه میزبان است و همین کار را کمی سخت‌تر می کند. روس‌ها حریف اصلی هستند و شکست این تیم یعنی صعود به المپیک. تیم‌های کوبا و مکزیک را نیز نباید دست کم گرفت. کار سختی در این مرحله در پیش داریم اگر موفق به کسب سهمیه در روسیه نشویم در مرحله بعدی می توانیم سهمیه را به دست آوریم.

وی در پایان درباره به تعویق افتادن زمان انتخابات والیبال گفت: هرچه زودتر مجمع را برگزار کنند به نفع والیبال است. بلاتکلیفی به این رشته آسیب خواهد رساند. کسب عنوان قهرمانی جوانان در جهان کار آسانی نبود و حفظ این عنوان سخت‌تر است. والیبال نیاز به رئیس دارد تا با برنامه‌ای بلند مدت کارها را پیش ببرد. این وضعیت حتی برای کارمندان فدراسیون نیز مناسب نیست و آنها نیز تکلیف خود را نمی‌دادند. همه به رئیس وابسته هستند. به تعویق انداختن مدام انتخابات شاید در کوتاه مدت بی تاثیر باشد اما در بلند مدت به والیبال ایران آسیب خواهد رساند.

کد خبر 4683378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha