۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱

مدیرعامل آب و فاضلاب بوشهر:

پساب فاضلاب بوشهر مورد استفاده مناسب قرار گیرد

پساب فاضلاب بوشهر مورد استفاده مناسب قرار گیرد

بوشهر- مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پساب فاضلاب بوشهر مورد استفاده مناسب قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید حمزه‌پور پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: در سه شهر استان فاضلاب آن شروع شده است ولی هیچکدام به صورت ۱۰۰ درصد کامل نشده است.

وی به روند تکمیل طرح‌های فاضلاب استان اشاره کرد و ادامه داد: استاندار بوشهر پیگیری جدی داشته‌اند و در سال جاری به اندازه چندین سال اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: در زمینه تکمیل طرح فاضلاب بوشهر در همه محلات مشغول به کار هستیم. خطوط قدیمی را نیز در دست بازسازی داریم و به صورت جدی در سطح شهر مشغول به کار هستیم.

وی با اشاره به اینکه در بافت قدیمی بوشهر نیز مشغول به کار هستیم اضافه کرد: دو پیمانکار مشغول به تکمیل حوضچه‌های تصفیه‌خانه بوشهر هستند. امسال نیز در شهرهای گناوه و دیلم اعتبارات خوبی برای این دو شهر گذاشته شده است.

حمزه‌پور ادامه داد: در گناوه دو سه هزار انشعاب آماده واگذاری است ولی بابت نصب آن همکاری نمی‌شود و انتظار داریم شهرداری همکاری را داشته باشد و مردم هم نسبت به نصب انشعاب اقدام کنند.

وی تصریح کرد: انتظارد اریم کارگروه ویژه‌ای برای پساب بوشهر تشکیل شود. این پساب باید در استان سریع‌تر برای تولید علوفه و گیاهان غیر مثمر استفاده شود. حیف است که این آب بلااستفاده بماند. باید اهتمام جدی در این حوزه شاهد باشیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: در تلاش برای ارتقای کیفیت آب پساب فاضلاب بوشهر هستیم و امیدواریم تصمیم جدی در این حوزه گرفته شود. امیدواریم این پساب ارزشمند به خوبی استفاده شود.

کد خبر 4686060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha