۲۲ فروردین ۱۳۸۶، ۱۷:۲۶

سد معبر ها در سطح شهر شیراز پاکسازی می شوند

معاون اجرایی شهرداری شیراز گفت: سد معبر های ایجاد شده توسط واحد های صنفی در سطح شهر شیراز با به کارگیری گروه مشاور و از طریق مراجع قضایی توسط معاونت اجرایی شهرداری شیراز پاکسازی و ساماندهی می شوند.

  به گزارش خبرنگار مهر در شیراز مهندس محمد کاظم حقیقت ظهر امروز در یک نشست خبری   افزود: سد معبر های ایجاد شده در سطح شهر شیراز علاوه بر ایجاد مشکلات برای کسبه ، مبلمان شهری را نیز ناموزون جلوه  داده است که شهرداری شیراز طی هماهنگی با سازمان میادین و مشاغل اقدام به ساماندهی این مشاغل در قالب بازارهای روز موقت و دائم  نموده است.

 

مهندس حقیقت یاد آور شد: در ایام نوروز نیز جهت سهولت دسترسی شهروندان به بازارهای میوه و تره بار بیش از 20 بازارچه موقت در سطح شیراز برپا گردید  که در روزهای آینده نسبت به جمع آوری این بازارچه ها نیز اقدام خواهد شد.

 

معاون اجرایی شهرداری شیراز  با اعلام اینکه در حال حاضر 4 بازارچه  در نقاط مختلف شهر به صورت مشخص با هماهنگی شهرداری مبادرت به فروش لباس ،لوازم خانگی ، مواد غذایی و بهداشتی می کنند خاطر نشان کرد: کیله کسانی که دارای مشاغل موقت هستند در صورت تمایل می توانند  با مراجعه به سازمان میادین و مشاغل نسبت به حضور در بازارچه های روز درخواست خود را ارائه دهند.

کد خبر 468887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha