۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین:

سومین جشنواره استانی آوازهای کودکانه در قزوین برگزار شد

سومین جشنواره استانی آوازهای کودکانه در قزوین برگزار شد

قزوین- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از برگزاری سومین جشنواره استانی آوازهای کودکانه در قزوین خبر داد.

مژده اروجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیرخم، سومین جشنواره آوازهای کودکانه را ویژه اعضای پسر مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان برگزار کرد.

وی افزود: در این جشنواره ۳۰  عضو کودک و نوجوان پسر از مراکز شماره یک قزوین، محمدیه، شماره سه قزوین، مجتمع، الوند، شریفیه، اقبالیه و آبیک شماره دو در قالب‌های موسیقی پاپ و سنتی، با هم به رقابت پرداختند.

اروجی بیان کرد: داوران این جشنواره «کامران کاکاوند» از اساتید آواز و موسیقی استان قزوین و «حسین ترکاشوند» آهنگساز. خواننده. نوازنده. مدرس پیانو. سلفژ و آواز برعهده داشتند که در بخش‌هایی از برنامه، چند اثر خود را برای مهمانان مراسم اجرا کردند.

وی یادآور شد: در پایان این جشنواره ۹ شرکت کننده به عنوان برگزیده معرفی شدند که شامل، طاها زارعی از مرکز فرهنگی و هنری الوند در گروه سنی زیر ۹ سال، در گروه سنی ۱۰ تا ۱۴ سال، علیرضا امینی از مرکز الوند، محمد مهدی زکی از مرکز اقبالیه، امیررضا اکبری از مرکز مجتمع و آبتین کاکاوند از مرکز شماره یک قزوین بود. هم چنین در گروه سنی ۱۵ تا ۱۸ سال، سینا کرمی نور و علی خانی از مرکز مجتمع، علیرضا بنداد از مرکز آبیک شماره دو، محمد امین گلبان از مرکز شماره سه قزوین به عنوان برگزیده معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند.

کد خبر 4694335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha