۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۴۷

استاندار گلستان:

یک چهارم طرح های قابل افتتاح هفته دولت در گلستان مختص گنبد است

یک چهارم طرح های قابل افتتاح هفته دولت در گلستان مختص گنبد است

گنبدکاووس- استاندار گلستان گفت: سهم شهرستان گنبدکاووس از کل طرح های کلنگ زنی گلستان یک ششم و از طرح های قابل افتتاح استان هم یک چهارم است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس ظهر سه شنبه در آیین متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت گنبدکاووس اظهارکرد: در این شهرستان ۲۴۳ پروژه با اعتبار بیش از ۳۰۴ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی استان هم گریزی زد و افزود: در این هفته پروژه‌هایی به ارزش ۱۸ هزار میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها در استان آغاز می‌شود که معادل دو برابر هفته دولت سال قبل و ۹ برابر پروژه‌های هفته دولت سال ۹۲ است.

حق شناس گفت: سهم شهرستان گنبدکاووس از کل طرح های کلنگ زنی گلستان یک ششم و از طرح های قابل افتتاح استان هم یک چهارم است.

وی به اقدامات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و ادامه داد: در این دولت از سال ۹۲ که با وجود تحریم های ظالمانه، افزایش آمار شاغلان کشور از ۲۱ میلیون نفر به ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر را شاهد بودیم و یکی دیگر از اقدامات ودکفایی در تولید گندم بود.

وی بیان کرد: از مجموع ارزش ریالی طرح های عمرانی و اقتصادی گلستان در هفته دولت امسال که ۱۲ هزار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۶ هزار میلیارد ریال سهم بخش خصوصی است، حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح‌های افتتاحی و هشت هزار میلیارد ریال طرح هایی است که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

کد خبر 4703840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha