۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲

شهردار گناوه:

ایجاد شهربازی مسقف از برنامه‌های شهرداری گناوه است

ایجاد شهربازی مسقف از برنامه‌های شهرداری گناوه است

گناوه- شهردار گناوه گفت: ایجاد شهربازی مسقف از برنامه ها و اهداف شهرداری گناوه در حوزه سرمایه گذاری است که امیدوارم محیطی مناسب و در شان کودکان گناوه و مسافران شهرمان فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جوادحسینی حقیقی ظهر چهارشنبه در دیدار مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه  از تسلط و بیان خوب کودکان این مرکز در طرح مسائل خود اظهار خرسندی کرد وگفت: در بسیاری از شهرهای  کشور مراکزی وجود دارند که هزینه های زیادی را صرف بهبود روابط اجتماعی، افزایش اعتماد به نفس و آموزش نحوه برقراری ارتباط  برای کودکان خردسال می کنندو این جای تبریک دارد که کانون  پرورش فکری گناوه بدون صرف هزینه های زیاد، کودکانی آگاه، سخنور و با اعتماد به نفس را پرورش داده است.

شهردار گناوه افزود: در ابتدا به شما بچه ها قول می دهم حرف ها و وعده هایی که بیان می کنم عملی شوند تا بتوانیم شهری زیباتر را برایتان بسازیم. 

وی تصریح کرد: ما مصمم هستیم باغ بانوان را در محیطی مناسب  ویژه بانوان شهر احداث کنیم که انتهای آن به ساحل و پلاژ  بانوان ختم می شود. 

شهردار گناوه ادامه داد:طرحی را برای فضاسازی و زیباتر کردن ورودی گناوه(از پلیس راه تا چهارراه ورزش) که ویترین شهر است به شورا ارائه داده ایم که این طرح مصوب شده و در آینده نزدیک عملیات عمرانی آن را آغاز می کنیم.

وی پیرامون مناسب سازی محوطه کانون پرورش فکری گفت: شهرداری در اسرع وقت محوطه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان را  زیباسازی و بانشاط خواهد کرد.

حسینی حقیقی خاطر نشان کرد: ایجاد شهربازی مسقف از برنامه ها و اهداف شهرداری در حوزه سرمایه گذاری است که امیدوارم بتوانیم محیطی مناسب و در خور شان کودکان گناوه و مسافران شهرمان فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: طرح بهسازی میدان امام خمینی(ره) و ساماندهی دستفروشان آماده شده که بزودی رونمایی و اجرایی می شود.

شهردار گناوه گفت: برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت به پارک ها نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم واجرائیات شهرداری را تقویت می کنیم اما رفع این معضل نیازمند کار فرهنگی و دخالت بیشتر شهروندان است.

حسینی حقیقی یادآور شد: تجهیزات مبلمان شهری زیادی را خریداری کرده ایم و بزودی چهره شهر رنگ و بوی تازه ای خواهد گرفت.

فاطمه  ارشادی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه در این دیدار گزارشی از فعالیت های این مرکز  ارائه کرد و خواستار مناسب سازی محوطه کانون توسط واحدهای فضای سبز و زیباسازی شهرداری شد.

در این دیدار کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  گناوه    با بیانی زیبا و مسلط، مهمترین دغدغه های خود درباره مسایل شهری  از جمله رفت و آمد انبوه موتورسواران و عرضه قلیان در پارک های شهر، وضعیت نامناسب کیوسک های میدان امام (ره)، ضرورت احداث شهربازی، احداث پلاژ و پارک بانوان، مشکلات ورودی شهر را با شهردار در میان گذاشتند.

کد خبر 4704599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha