۷ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۳۷

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان:

پرفورمنس «پیامی از شهید» در گلستان اجرا شد

 پرفورمنس «پیامی از شهید» در گلستان اجرا شد

گرگان- معاون هنری و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اجرای پرفورمنس «پیامی از شهید» در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر رمضان یازرلو اظهارکرد:  پرفورمنس «پیامی از شهید» در شبستان حضرت رسول(ص) آستان مقدس امام زاده عبدالله گرگان اجرا شد.

وی افزود: این اثر نمایشی به همت پایگاه امام جعفرصادق (ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و همکاری بسیج کارکنان استان گلستان در حضور مدیران، مسئولان، روسا و کارکنان ادارات، نهادها و سازمان های استان گلستان در یادواره شهدای کارمند استان گلستان به اجرا در آمد.

یازرلو ادامه داد: ایده پردازی و کارگردانی این اثر بر عهده «سیدحسن حسینی نژاد» بود و «محسن قربانی» اجرای آن را بر عهده داشت.

وی درباره نحوه اجرا و مضمون این پرفورمنس مفهومی و خلاقانه، گفت: اجراگر در یک مواجه آنی و  پس از ارتباط  برقرارکردن با مجری برنامه از سوی وی به جایگاه فراخوانده شد. اجراگر خود را نامه رسان معرفی کرد و دلیل حضورش در یادواره را  رساندن نامه هایی از شهدا به دست مسئولان و مدیران اعلام کرد.

یازرلو بیان کرد: سپس اجراگر نامه هایی را که بر روی آن عبارت فرستنده شهید و گیرنده مدیران، مسئولان، روسا و کارکنان ادارات و نهادها و سازمان های استان گلستان نوشته شده بود را پس از شکل گیری گفتگویی، بین جمعی از مدیران و مسئولان توزیع کرد.

وی گفت: در پایان اجرای پرفورمنس، مجری برنامه از مدیرانی که نامه شهید به دستشان رسیده است، خواست نامه های خود را باز کنند و آن را با صدای بلند برای حاضران بخوانند که خوانش نامه ها از سوی حاضران در یادواره مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

کد خبر 4705410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha