۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۰:۴۳

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد اربعین مطرح کرد:

اعزام ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به عراق/ اسکان ۳۰ هزار زائر

اعزام ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به عراق/ اسکان ۳۰ هزار زائر

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد اربعین از اعزام ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به عراق برای جابجایی زائران خبر داد وگفت: این خودروها در مناطقی مانند مهران به سمت کوت و به سمت نجف به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، کامران زنگیشه بابیان اینکه کمیته خدمات شهری در دو بخش شامل مرزهای خروجی به سمت عراق و دوم در شهرها نجف و کربلا خدمات‌رسانی می‌کند، تأکید کرد: در مرز مهران هم‌اکنون شهرداری منطقه پنج تهران به همراه شهرداری اراک و ارومیه با حدود ۷۰۰ نفر پاکبان فعالیت دارند.

وی همچنین بابیان اینکه در شهر کربلا نیز مأموران خدمات شهری و نظافت شهرداری تهران در کنار شهرداری‌های شهرهای قم، اراک، رشت و همدان حضور دارند، تأکید کرد: مأموران خدمات شهری تا پایان اربعین نسبت به ارائه خدمات به زائران آمادگی دارند.

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد اربعین همچنین بابیان اینکه در شهر نجف و کربلا موضوع اسکان ۳۰ هزار زائر نیز بر عهده شهرداری تهران است، گفت: شهرداری تهران در نجف ۱۰ هزار و در کربلا ۲۰ هزار نفر را اسکان خواهد داد و همچنین سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری تهران نیز ۴۵۰ دستگاه اتوبوس را با همکاری شهرداری‌های مشهد و کرج در مرزها مستقر می‌کند تا در مناطقی مانند مهران به سمت کوت و به سمت نجف به زائران خدمت‌رسانی کنند.

کد خبر 4736850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha