۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۴

استاندار تهران خبر داد؛

افتتاح کلینیک بیمارستان امام خمینی(ره) طی سال آینده

افتتاح کلینیک بیمارستان امام خمینی(ره) طی سال آینده

تهران- استاندار تهران از افتتاح «مهدی کلینیک» بیمارستان امام خمینی(ره) طی سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مهدی کلینیک بیمارستان امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار داشت: این بیمارستان بالغ بر ۱۰۸ هزار مترمربع مساحت داردکه بزرگترین بیمارستان با خدمات ویژه در زمینه پیوند کبد، قلب، کلیه و ریه می باشد و دارای اهمیت بسیار است.

محسنی بندپی با اشاره به ضرورت اتمام به موقع این پروژه مهم اظهار داشت: این جلسه با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان برگزار می شود تا کمکی که مورد نیاز اتمام این پروژه مهم و بزرگ می باشد را بتوان فراهم کرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) نقش ملی دارد تاکید کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) هم به لحاظ وضعیت بیماران و هم به واسطه نوع خدمتی که ارائه می دهد حائز اهمیت است که این امر وظیفه ما را دو چندان می کند تا جهت اتمام این پروژه تلاش کنیم.

استاندار تهران ادامه داد: در این جلسه دستگاه های خدمت رسان مثل برق، آب و گاز متعهد شدند تا در زمینه تامین زیرساخت ها کمک کنند همچنین اتصال انشعابات زمانبر نشود، در مورد گاز در ۱۰ روز آینده بررسی جهت تامین هزار مترمکعب برق یا ایجاد ایستگاه جدید انجام می شود.

وی تاکید کرد: حضور ما به جهت این بود که دستگاه های خدمت رسان در زمینه تامین برق، آب، گاز، مسائل مربوط به بیمه و مالیاتمساعدت لازم را جهت اتمام این پروژه داشته باشند.

محسنی بندپی عنوان کرد: در مورد تامین برق تیم فنی فردا بررسی می کنند تا ۵/۶ مگاوات درخواست جدید پیگیری شود تا به جمع بندی برسیم. در مورد بیمه هم نماینده از طرف بیمارستان معرفی شود تا وضعیت بررسی و ارزیابی و حمایت های لازم به عمل آید همچنین امور مالیاتی استان مساعدت لازم در تکمیل بیمارستان را داشته باشد.

وی با تاکید بر اثرگذاری این جلسه جهت اتمام و تکمیل پروژه گفت: تا ۲ ماه دیگر جلسه دیگری برای پایش خدمات برگزار می شود تا اثرگذاری خدمات ارائه شده مورد سنجش قرار گیرد چرا که باید کمک کنیم تا زیرساخت هایی که برای نجات انسان ها به ویژه برای افراد بی بضاعت می باشد تامین شود.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: نیت این بود تا شرایطی فراهم شود که این بیمارستان که در حال اتمام است سریع تر بهره برداری برسد و در نیمه اول سال ۹۹ افتتاح شود.

کد خبر 4745701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha