۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۲

گراهام: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تحریم‌ ترکیه حمایت کرده است

گراهام: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تحریم‌ ترکیه حمایت کرده است

سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی تأکید کرد: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از اعمال تحریم‌های دو حزبی علیه ترکیه به دلیل حملات این کشور در سوریه موافقت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی در آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری در واکنش به حمله ترکیه به شمال سوریه و تهدید این کشور به تحریم از سوی ترامپ اعلام کرد: به تازگی با «نانسی پلوسی» (رئیس مجلس نمایندگان آمریکا) در خصوص تهاجم ترکیه به سوریه صحبت کردم.

سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی در آمریکا در این باره گفت: او از اعمال تحریم‌های دو حزبی علیه ترکیه به دلیل حملات این کشور در سوریه موافقت کرده است. 

این درحالیست که سناتور جمهوریخواه کارولینای جنوبی دیروز یکشنبه اعلام کرده بود: معتقدم که حمایت گسترده‌ ای از سوی هر دو حزب (جمهوریخواه و دموکرات) از چنین تحریم‌ هایی وجود خواهد داشت. این اقدامی ضروری است که نشان دهد ما اجازه نمی‌ دهیم حمله ترکیه به نابودی کُردها، متحد ارزشمند آمریکا و پیدایش مجدد داعش منجر نشود. اقدام ترکیه تنها به نفع داعش، ایران و روسیه بوده و باعث ایجاد کابوسی برای اسرائیل خواهد شد. ترکیه مانند یک متحد خوب ناتو رفتار نمی‌کند.

کد خبر 4746872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha