۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲

کارشناس هواشناسی:

سامانه بارشی از شنبه‌شب وارد مناطق غرب و شمال غرب کشور می‌شود

سامانه بارشی از شنبه‌شب وارد مناطق غرب و شمال غرب کشور می‌شود

کارشناس هواشناسی بابیان اینکه در مرزهای غربی و شهرهای زیارتی عراق دمای هوا گرم است، گفت: سامانه بارشی از شنبه‌شب وارد مناطق غرب و شمال غرب کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، امین حسین نقشینه ضمن بیان اینکه دمای هوا در حال حاضر در مرزهای غربی و شهرهای زیارتی عراق دمای هوا گرم است، اظهار داشت: روند کاهش دمای هوا در شهرهای زیارتی عراق از هفته آینده آغاز می‌شود و سامانه بارشی از شنبه‌شب وارد مناطق غرب و شمال غرب کشور می‌شود.

وی بابیان اینکه بیشینه دما در مرز خسروی امروز ۳۷ و فردا ۳۵ درجه است، افزود: بیشینه دما در مرز مهران امروز و فردا ۳۸ درجه و در مرز شلمچه امروز ۴۰ فردا ۳۸ درجه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی بابیان اینکه بیشینه دما در نجف امروز ۳۷ و فردا ۳۶ درجه است، خاطرنشان کرد: در شهر کاظمین بیشینه دما امروز ۳۷ و فردا ۳۶ درجه، در بصره امروز ۳۷ و فردا ۳۶ درجه و بیشینه دما در کربلا امروز ۳۸ و فردا ۳۷ درجه خواهد بود.

نقشینه با اشاره به اینکه مناطق غربی کرمانشاه و ایلام یکشنبه بارانی می‌شود، افزود: کاهش دما در شهرهای زیارتی از روز دوشنبه و سه‌شنبه آغاز می‌شود و این کاهش دما تا پایان هفته آینده تداوم می‌یابد.

کد خبر 4748167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha