۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۲

با دستور تولیت آستان قدس رضوی صورت گرفت؛

تداوم خدمت‌رسانی به زوار تا یک هفته پس از اربعین در مرز مهران

تداوم خدمت‌رسانی به زوار تا یک هفته پس از اربعین در مرز مهران

مشهد - با دستور تولیت آستان قدس رضوی خدمت‌رسانی ستاد اربعین این آستان تا یک هفته پس از اربعین و تا زمان بازگشت کامل زائران ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی پس از زیارت عتبات عالیات در کشور عراق و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، دقایقی پیش به منظور بررسی روند ارائه خدمات ستاد اربعین حسینی آستان قدس رضوی وارد مهران شد.

وی در حاشیه بازدید از موکب‌ها و آشپزخانه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: با توجه به حجم بالای تردد زائران از مرز مهران، آستان قدس رضوی خدمات متنوع و گسترده‌ای را به‌طور شبانه‌روز به زائران در این مرز ارائه می‌دهد بطوری که آشپزخانه مرکزی آستان قدس در این مرز روزانه ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم بین زائران توزیع می‎کند.

حجت‌الاسلام مروی با بیان اینکه ستاد اربعین آستان قدس در مرز مهران برای استقبال و میزبانی از موج بازگشت زائران آمادگی کامل دارد، ابراز کرد: روند خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به زائران کربلا تا یک هفته پس از اربعین و بازگشت کامل زائران ادامه خواهد داشت.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: درحال حاضر حدود یک هزار نفر در ستاد اربعین آستان قدس در مرز مهران در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند و خدمات متنوع و گسترده‌ای را به زائران ارائه می‌دهند.

گفتنی است، آستان قدس رضوی با استقرار حدود یک هزار خادم و راه‌اندازی آشپزخانه مرکزی در شهر مهران خدمات متنوع و گسترده‌ای را در تغذیه، اسکان و امور فرهنگی به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهد که از چند روز پیش با دستور حجت الاسلام والمسلمین مروی روند این خدمت‌رسانی‌ها چند برابر شده است.

توزیع روزانه ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم، توزیع حدود ۲ میلیون آب آشامیدنی و میان وعده در بین زائران از آغاز تاکنون و ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته به زائران از جمله اقدامات ستاد اربعین آستان قدس رضوی در مرز مهران است.

کد خبر 4749601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha