۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹

با اعلام دبیرخانه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی؛

هنرمند کردستانی به بخش نهایی سوگواره هنر عاشورایی راه یافت

هنرمند کردستانی به بخش نهایی سوگواره هنر عاشورایی راه یافت

سنندج - با اعلام راه یافتگان نمایشگاه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی اثری از «علی اصغر فیض الهی» هنرمند کردستانی به بخش نهایی و نمایشگاهی این سوگواره راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، با اعلام دبیرخانه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در این دوره از سوگواره ۱۱۷ هنرمند با ۱۳۴ اثر در رشته های پوستر، تصویر سازی، نقاشی و عکس از سراسر کشور حضور دارند که در بخش عکس اثر علی اصغر فیض اللهی از هنرمندان توانمند شهرستان بیجار استان کردستان به بخش نمایشگاهی این سوگواره راه یافت.

گفتنی است علی اصغر فیض اللهی متولد ۱۳۷۳ در بیجار است و کاردان گرافیک و کارشناس سینما بوده و ضمن فعالیت در بخش سینما و تئاتر در زمینه عکاسی نیز فعالیت های گسترده ای را داشته و علاوه بر برگزاری نمایشگاه های مختلف گروهی و انفرادی  در شهرهای تبریز، ارومیه، قم، شیراز، سنندج، بیجار، اراک، زنجان، خوزستان و دیگر شهرهای کشور حضور داشته و عناوین مختلفی را در جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرده است.

نمایشگاه دوازدهمین سوگواره هنرهای عاشورایی تا ۱۴ آبان ماه در گالری های شماره یک و دو خانه عکاسان و نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری میزبان علاقه مندان خواهد بود.

کد خبر 4756843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha