۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۴

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قزوین معرفی شد

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قزوین معرفی شد

قزوین- در مراسمی با حضور مسئولان ملی و استانی فاطمه محمد بیگی به عنوان مدیرکل نهاد کتابخانه های استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر روز دوشنبه در مراسمی با حضور حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،  امین متولیان معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد. داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی و بهمن طاهرخانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مدیران استان که در کتابخانه امام خمینی قزوین برگزار شد فاطمه محمد بیگی به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین منصوب شد.

رویا اسماعیلی مدیر کل سابق کتابخانه های عمومی استان در این مراسم گفت: در سه سال مدیریت بسیار آموختم و تلاش شد با کمک همکاران در ترویج فرهنگ کتاب خوانی اقدام شود.

وی افزود: با اینکه اعتبارات بسیار اندک بود کارهای خوبی صورت گرفت چند کتابخانه جدید نهادی و تلفنی راه اندازی شد.

اسماعیلی با بیان اینکه هر چند تبلیغات شهری نداشتیم و در سکوت کار کردیم افزود: در میزان امانت،  عضویت، افزایش کتب نهاد رشد خوبی داشتیم.

وی بیان کرد: ۹۵ درصد کارهای عمرانی برای شاداب سازی صورت گرفت و در رتبه سوم قرار گرفتیم و بیش از ۱۳ هزار عنوان برنامه اجرا کردیم که رشد چشمگیری داشتیم.

اسماعیلی اظهار کرد: امروزه کتابخانه ها به ارتقای سلامت و  شاداب سازی جامعه کمک کرده اند و حضور بیش از ۱۸ هزار نفر در جشنواره کتاب رضوی بیانگر موفقیت در کارهاست.

وی افزود: در آموزش و پژوهش بیشترین دوره های تخصصی برگزار شد. کتابخانه های روستایی فعال و به بخش اسباب بازی کودکان تجهیز شد و مدیران کل در انجمن های کتابخانه ها حضور چشمگیر داشتند و تفاهم نامه های زیادی امضا شد.

وی در پایان تصریح کرد: کتابخانه نرجه و مرکزی بوئین زهرا،  سگزاباد و مرکزی شهر قزوین نیمه تمام است که باید تکمیل شود که امیدوارم مدیرکل جدید آن را پیگیری کنند.

محمد بیگی دارای مدرک دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی است و پیش از این به عنوان معاون کتابخانه مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، پژوهشگر و مدرس در این دانشگاه مشغول به خدمت بوده است.

کد خبر 4757265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha