۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۰۲

در مسابقات ارتش های جهان (سیزم ۲۰۱۹)؛

کسب ۲ مدال طلا توسط تیم دو و میدانی نیروهای مسلح ایران

کسب ۲ مدال طلا توسط تیم دو و میدانی نیروهای مسلح ایران

معاون تربیت و آموزش ناجا از کسب ۲ مدال طلا توسط تیم دو و میدانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش های جهان(المپیک سیزم ۲۰۱۹) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار امیر حسین یاوری از کسب ۲ مدال طلا توسط تیم دو و میدانی نیروهای مسلح ایران در مسابقات ارتش های جهان(المپیک سیزم ۲۰۱۹) خبر داد.

وی افزود: تیم دو و میدانی نیروهای مسلح  کشورمان توانست در مسابقات ارتش های جهان (سیزم ۲۰۱۹) که با حضور بیش از ۱۲۰ کشور جهان در شهر WUHAN  چین برگزار شد، برای اولین بار ۲ مدال طلای المپیک را در رشته های دو ۱۰۰ متر و دو ۴۰۰ متر با مانع، به دست آورد و جایگاه جمهوری اسلامی ایران  را نسبت به دوره های قبل مسابقات ارتش های جهان(سیزم ۲۰۱۹)  بهبود بخشد.

معاون تربیت و آموزش ناجا، رشته دو و میدانی را از ورزش های پایه و مبنایی برای ایجاد آمادگی جسمانی نیروهای مسلح دانست و گفت: توسعه این ورزش منجر به ارتقاء توان جسمانی و رزمی کارکنان و اقتدار نیروهای مسلح می شود.

سردار یاوری با عنایت به طنین انداز شدن سرود ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران  در مسابقات ارتش های جهان(المپیک سیزم ۲۰۱۹)، ضمن تبریک این افتخارات به فرمانده و هیئت رئیسه محترم ناجا، از زحمات و تلاش های سردار خسرو اسکندری رئیس هیئت دو و  میدانی ناجا و نیروهای مسلح و سرپرست تیم، سرهنگ مرتضی صالحی نایب رئیس هیئت دو و میدانی ناجا و مربی تیم، سرهنگ احمد سلیمانی فرد دبیر هیئت دو میدانی و مربی تیم، نیز تقدیر کرد.

معاون تربیت و آموزش ناجا گفت: تیم اعزامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش های جهان (المپیک سیزم ۲۰۱۹)، توانست ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز در رشته های دو و میدانی و کشتی، کسب کند.

کد خبر 4757798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha