۹ آبان ۱۳۹۸، ۹:۳۷

رئیس بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس:

ایران‌شناسی اهرمی در مقابله با تهاجم فرهنگی است

ایران‌شناسی اهرمی در مقابله با تهاجم فرهنگی است

نهاوند- رئیس بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس گفت: ایران‌شناسی اهرمی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است و ملتی که هویت ملی و دینی خود را بشناسد در برابر هجمه های دشمن ایمن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از اعضای بسیج دانشجویی حوزه شهید امیدی شهرستان نهاوند در قالب هیئت اندیشه‌ورز و هسته مطالبه‌گری صبح پنج شنبه با رئیس بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس دیدار و تبادل نظر کردند.

رئیس بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس در این نشست گفت: آنچه از تاکیدات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم برمی آید، توجه ویژه ایشان به موضوع مقابله با تهاجم فرهنگی است.

محمدرضا عطایی گفت: ایران‌شناسی اهرمی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است زیرا ملتی که هویت ملی و دینی خود را به درستی بشناسد در برابر هجمه های دشمن ایمن خواهد بود.

عطایی شرحی از وظایف و روند تشکیل بنیاد ایران‌شناسی و دفتر منطقه‌ای زاگرس را عنوان کرد و افزود: شهرستان نهاوند از نگاه تاریخی، تمدنی، فرهنگی، گردشگری و گویش خود جایگاه بسیار خوبی دارد اما متاسفانه چنان که شایسته است به آن پرداخته نشده است.

وی ضمن برشمردن برخی اقدامات انجام شده طی ۵ سال گذشته ادامه داد: معرفی همه جانبه شهرستان نهاوند نیازمند یاری همه مردم و مسئولین است.

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند نیز ضمن معرفی طرح مطالبه‌گری گفت: هدف در این سری نشست ها، هم افزایی و تعامل بین دستگاه های شهرستان و بسیج دانشجویی است.

محمود گودرزی افزود: دانشجویان دغدغه توسعه و پیشرفت دارند و در این نشست ها نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به اطلاع مسئولان خواهند رساند.

دبیر هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند نیز گفت: هیئت های اندیشه‌ورز بسیج طبق فرمان مقام معظم رهبری در آذرماه سال ۹۵ و با حکم رئیس سازمان بسیج مستضعفین ایجاد شده است.

مهدی رضایی‌مفرد ادامه داد: تا کنون در حوزه‌های مختلف با مدیران دستگاه های مرتبط دیدار داشتیم و با توجه به اهمیت موضوع شناخت تاریخ، تمدن و فرهنگ منطقه این جلسه را به بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس اختصاص دادیم.

محمد سعیدی کیا، مسئول هسته مطالبه‌گری بسیج دانشجویی نیز گفت: مطالبه در خصوص اقدامات انجام شده و کارهای بر زمین مانده حق دانشجویان است و ما به عنوان نمایندگان قشر دانشجو این موارد را مطرح می کنیم.

کد خبر 4759482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha