۸ آبان ۱۳۹۸، ۲۲:۳۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی عنوان کرد؛

وضعیت نامطلوب فرهنگ کتابخوانی در جامعه/ مطالعه باید ترویج شود

وضعیت نامطلوب فرهنگ کتابخوانی در جامعه/ مطالعه باید ترویج شود

اراک- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: وضعیت نامطلوب فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید اصلاح شود و فرهنگ مطالعه کتاب را ترویج دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس دانشی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در اراک، که با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال سازمان استاندارد ایران برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر کشور ما در استانداردهای مطالعه و کتابخوانی دارای وضعیت مطلوب و درخشانی نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در گذشته حافظ، مولانا و سایر نویسندگان و شاعران در کشور و فرهنگ و در میان مردم ما از اهمیت خاصی برخوردار بودند، اما اکنون به این صورت نیست و باید در حوزه کتاب و کتابخوانی وضعیت ما بهبود پیدا کند.

دانشی خاطر نشان کرد: هر فرد در جامعه باید برای ارتقای استاندارد کتاب و کتابخوانی تلاش کند و بایستی بتوانیم این فرهنگ را ترویج و اشاعه دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به منظور توسعه کتاب و کتابخوانی برگزاری نمایشگاه کتاب را در دستور کار قرار داده است و تلاش داریم در این حوزه برنامه های اثرگذاری را به انجام برسانیم.

کد خبر 4759517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha