۹ آبان ۱۳۹۸، ۲۲:۱۹

مدیرعامل باشگاه تراکتور:

می‌خواهیم فردا برابر استقلال به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم

می‌خواهیم فردا برابر استقلال به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم

تبریز- مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به دیدار تیمش برابر استقلال گفت: می‌خواهیم فردا برابر استقلال به یک نتیجه شیرین و خوب دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا صادقیان شامگاه امروز پنج شنبه در خصوص دیدار دو تیم استقلال و تراکتور در تبریز گفت: بازی مهمی در پیش داریم و می خواهیم با حضور هواداران به نتیجه شیرین پیروزی دست پیدا کنیم و به صدر جدول برسیم.

وی سپس با بیان اینکه هواداران می توانند از سامانه خرید تلفنی و اینترنتی بلیط های بازی فردا را خریداری کنند، گفت: تا این لحظه بیش از 40 هزار بلیط فروخته شده است و به نظر می رسد تا فردا تمام بلیط ها به فروش برسد.

صادقیان با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم فردا با حمایت هواداران پرشور تیممان برابر استقلال بازی خوبی به نمایش بگذاریم، گفت: تماشاگران تراکتور حتما کارت ملی و یا شماره کارت ملی خود را هنگام ورود به ورزشگاه به همراه داشته باشند.

مدیرعامل تراکتور با بیان اینکه هواداران می توانند به راحتی با تلفن ثابت یا همراه، از طریق سامانه در نظر گرفته شده بلیط بازی را خریداری کنند، گفت: در این بازی برای اولین بار فروش بلیط به صورت تلفنی راه‌اندازی شده است.

وی در پایان گفت: هواداران به برخی حاشیه سازی های احتمالی واکنشی نشان ندهند و فقط تیم خود را تشویق کنند. تشویق های آنها به بازیکنان انرژی می دهد و باعث موفقیت تیم ما می شود.

کد خبر 4760172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha