۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۲۹

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان:

۵۰۰ عنوان ویژه برنامه هفته کتابخوانی در استان سمنان برگزار می‌شود

۵۰۰ عنوان ویژه برنامه هفته کتابخوانی در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برنامه‌های هفته کتابخوانی با غباروبی گلزار شهدا آغاز می شود، گفت: ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه این هفته در سطح استان تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شاکری ظهر شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی دفتر خود ضمن تشریح برنامه‌های هفته کتاب‌خوانی و بابیان اینکه بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت این هفته اجرا می‌شود، بیان داشت: این برنامه‌ها از روز ۱۸ آبان ماه‌ آغاز و نخستین برنامه غبارروبی گلزار شهدا خواهد بود.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و همچنین آغاز اولین لیگ کتاب‌خوانان دستگاه‌های اجرایی ازجمله برنامه‌های این مراسم است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: تقدیر و تجلیل از کتابداران برتر و کتابخانه‌های برتر، برگزاری لیگ کتاب‌خوان دانش‌آموزی در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار، نشست کتاب‌خوان، آئین نقد و رونمایی کتاب و عضویت رایگان ازجمله دیگر برنامه‌های این هفته است.

شاکری بابیان اینکه هفته کتاب فرصتی برای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است، تأکید کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در زمره محوری‌ترین اهداف برنامه‌های این هفته در استان سمنان است.

کد خبر 4761279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha