۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷

فرماندار تنگستان:

اقتدار امروز نظام به خاطر ایستادگی‌های مردم و مسئولان است

اقتدار امروز نظام به خاطر ایستادگی‌های مردم و مسئولان است

بوشهر - فرماندار شهرستان تنگستان گفت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خاطر ایستادگی‌های مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان در اهرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ۳۶ هزار شهید دانش آموز بیان کرد: این روز، سمبل استکبار ستیزی است و هرچه زمان بگذرد، چهره واقعی آمریکا بیشتر آشکار می‌شود و همه به ظلم آمریکای جنایتکار بیشتر واقف می‌شوند.

وی افزود: دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس کلاس درس را برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های بلند آمام راحل  رها کردند و به جای  قلم، اسلحه به دست گرفتند تا امروز  آرامش، آسایش و امنیتی که داریم  مدیون شهدایی باشیم که جان  و خون خود تقدیم کردند.

رفیعی‌پور یادآور شد: امروز در وضعیتی بسیار خوبی که قرار داریم به خاطر ایستادگی ملت شریف ایران در دفاع از  آرمان‌های والای شهدا و امام شهدا است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار از چهل سال گذشته تاکنون تمام هم و غم خود، نقشه‌ها و سیاست‌هایش مقابله در ابعاد مختلف علمی، نظامی و اقتصادی برای شکست انقلاب اسلامی بنا نهاده است اما با مقاومت مردم و رهنمودهای والای امام (ره) و در ادامه رهبری‌های رهبر فرزانه انقلاب توانستیم در برابر سیاست‌های خصمانه آمریکا و ایادی استکبار  مقاومت کنیم.

رفیعی‌پور با اشاره به اینکه چهل سال تحریم و سیاست های خصمانه آمریکا باعث شده ما در خیلی از مسائل و بخش‌ها به استقلال برسیم افزود: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خاطر ایستادگی ها مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: امروز شما دانش آموزان عزیز باید برای کسب علم، آزادگی و استقلال نظام جمهوری اسلامی بدون وابستگی به  قدرت های شرق و غرب تلاش کنید.

رفیعی پور بیان کرد: امروز شاهدیم که تمام سیاست‌ها و حضور نظامی آمریکا و کشورهای غربی در کشورهای همسایه ایران اسلامی برای تضعیف  و مقابله با انقلاب و آرمان‌های بلند جمهوری اسلامی ایران است اما ایران به برکت خون شهدا در تمام جبهه‌ها و کشورهایی که مورد هجوم و حمله نظامی و حضور داعش و گروهک‌های تروریستی است با حضور ایران اسلامی هیچ گونه پیروزی برای اردوی غرب وجود ندارد و این نقشه های آمریکا و غرب موجب بیداری و آگاهی ایران اسلامی شده است.

وی بیان کرد: با اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکا، امریکا و کشورهای غربی به قدرت بلامنازع ایران اسلامی در منطقه پی بردند.

رفیعی‌پور با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مراسم ۱۳ آبان تبعیت از انقلاب و رهنمودها رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است تصریح کرد: حضور ریاست جمهور در سازمان ملل و ایراد سخنرانی شجاعانه تمام نقشه امریکا و رئیس جمهور آن  نقش بر آب کردند.

وی افزود: امروز هم پیام ملت این است که با ایستادگی، انسجام، هوشیاری ملی و هدایت رهبری آگاه ضامن حفاظت از نظام و دستاوردهای انقلاب خواهند بود.

کد خبر 4763307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha