۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۴۸

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

مشترکین کم مصرف صنعتی دراستان قزوین ۱۰ میلیارد تومان پاداش گرفتند

مشترکین کم مصرف صنعتی دراستان قزوین ۱۰ میلیارد تومان پاداش گرفتند

قزوین- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: مشترکینی که بیشترین همکاری را در مدیریت مصرف برق داشتند ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پاداش گرفتند.

سید محمد قافله باشی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با بررسی عملکرد نهایی برنامه های پاسخگویی بار در سال جاری شرکت توزیع برق قزوین به صورت همزمان موفق به کاهش ۱۰۶ مگاوات انرژی برق و کسب رتبه اول در گروه سوم شد.

وی بیان کرد: همچنین در عملکرد برنامه ۲۴ ساعته، برنامه جابه جایی تعطیلات هفتگی صنایع رتبه اول کشور و در برنامه های مولدهای خود تامین طرح های صنعتی رتبه سوم کشور کسب شد که این موفقیت با بکارگیری بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای صف و ستادی در ایام اوج بار تابستان و مشارکت بیش از ۲۲۰۰ مشترک مجهز به کنتور هوشمند محقق شده است.

قافله باشی تصریح کرد: در خصوص میزان پاداش اختصاص داده شده  برنامه های پاسخگویی بار به مشترکینی که بیشترین همکاری را در مدیریت مصرف برق با شرکت توزیع  داشته اند بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پاداش پرداخت شده که نسبت به سال قبل ۳ برابر شده است.

وی افزود: بیش از ۹۵ درصد این پاداش به صاحبان صنایع و واحد های تولیدی استان تعلق گرفته که در این راستا پس از شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد و استان فارس در رده سوم کشوری قرار گرفته ایم.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: با تلاش همکاران شرکت در زمینه همکاری مشترکین صنعتی که شامل طرح اوج بار مشترکین، طرح برنامه کاهش بار ۲۴ ساعته(تعطیلات تعمیرات) و طرح جابجایی روزهای هفته صنایع نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

قافله باشی اضافه کرد: مشترکین همکار با حذف مصارف غیر ضروری و جابجایی بار مانع از بروز خاموشی و در عین حال با استفاده از برق در ساعتهای غیر از اوج بار مانع لطمه به رونق تولید شده اند که جای تقدیر دارد ...

وی در خصوص مهمترین برنامه مدیریت مصرف برق در سال آینده اظهارداشت: اجرای برنامه های پاسخگویی بار مدیریت مصرف در این شرکت از هم اکنون آغاز شده و پیش بینی می شود این روند در سال ۹۹ با جلب همکاری گسترده تری ادامه یابد.


 

کد خبر 4763445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha