۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۰۱

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین:

خانه تخصصی مددکاران اجتماعی در هلال احمر استان قزوین افتتاح شد

خانه تخصصی مددکاران اجتماعی در هلال احمر استان قزوین افتتاح شد

قزوین- معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: خانه تخصصی مددکاران در راستای تحقق اهداف جمعیت هلال احمر در استان قزوین راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه در راستای تحقق اهداف جمعیت هلال احمر و حمایت از اقشار آسیب پذیر و ارتقاء سلامت جامعه در مراسمی با حضور معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوینخانه تخصصی مددکاران اجتماعی در استان قزوین راه اندازی شد.

داود ارجینی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم که در محل جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد گفت: یکی از اهداف تشکیل خانه های تخصصی مددکاران اجتماعی ارتقاء سطح علمی به منظور افزایش بهره وری مددکاران در برنامه های هلال احمر است که در این خانه های تخصصی ارائه خواهد شد.

وی افزود: در این طرح مددکاران به عنوان بازوان توانمند و سرمایه های اجتماعی جمعیت هلال احمر محسوب شده و در حوادث غیر مترقبه و در زمان بحران می توانند حامیان اصلی آسیب دیدگان باشند و در شرایط عادی نیز در راستای خدمات رسانی به بیماران با هلال احمر همکاری کنند.

در ادامه انتخابات هئیت مدیره خانه تخصصی مددکاران اجتماعی در استان قزوین برگزار شد و با رای اعضا افراد هیئت مدیره انتخاب شدند.

در این انتخابات مهدی دویلان به عنوان رئیس خانه داوطلبان مددکاری انتخاب شد و هوشنگ ربانی به عنوان سرگروه توسعه منابع داوطلبی، رقیه بیگم موسی کاظم به عنوان سرگروه آموزش و فوق برنامه، معصومه انصاری به عنوان سرگروه اقدامات بشر دوستانه و حمایتی و کبری مجیدی به عنوان سرگروه روابط عمومی و تبلیغات در هیئت مدیره خانه تخصصی مددکاران اجتماعی استان قزوین انتخاب شدند.

کد خبر 4763815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha