۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۰۵

رضایت نماینده ولی فقیه از مرکز نیکوکاری رسانه/کیفیت کار شیرین است

رضایت نماینده ولی فقیه از مرکز نیکوکاری رسانه/کیفیت کار شیرین است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در احداث مرکز نیکوکاری رسانه استان کیفیتی در کار خیر، فراگیری و آگاهی جامعه بشری وجود داشته که بر شیرینی کار می افزاید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر سه شنبه در جمع اعضای مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی بیان کرد: احداث مرکز نیکوکاری رسانه اقدامی نوین و مکمل تلاش ها و زحمات کمیته امداد امام (ره) است.

وی با بیان اینکه این رشد جدید تداعی کننده دو موضوع در ذهن انسان است، افزود: خداوند در نظام خلقت هر موجودی که خلق کرده، در راستای تکثیر یک وحدت است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اعضا و جوارح انسان اگر چه از هم جدا هستند اما در نظام خدمت و تکوین از وحدت برخوردار هستند، افزود: در طول زندگی هر فرد اتفاقات زیادی برای بدن انسان می افتد کهبه وسیله تشکیلات رسانه ای به عنوان حس لامسه قرار گرفته و به مرکز اصلی  یعنی مغز ارائه می شود.

وی ادامه داد: جامعه هم از یک پیکره برخوردار بوده و برخی مانند مستکبرین که از انسانیت خارج می شوند و کارشان جور و ستم است، وحدت جامعه را به هم می زنند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر جامعه دارای وجدان انسانی باشد مانند پیکره انسان عمل می کند، افزود: خداوند همان سیستمی که در خلقت بدن نهاده در نظام زندگی اجتماعی هم انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خداوند زکات، احسان  و وجوهات را در نظام زندگی قرار داده تا غنی فقیر را درک کند.

وی  با بیان اینکه اگر حکومت اصلی با اجرای عدالت به وجود آید و جامعه بشری به پیکره انسان نزدیک می شود، افزود: در آن جامعه اخوت، برابری و آگاهی به وجود می آید و فقیری وجود نخواهد داشت.

آیت الله عبادی اظهار کرد: آیت الله خزعلی سال ۵۴ پیرامون آخر الزمان صحبتی داشته اند که فرمودند «آخر الزمان ممکن است نزدیک باشد اما هنوز زمین آمادگی ندارد چراکه در آن زمان زمین دارای اعصاب می شود به گونه ای هر کس در هر جای زمین به کف دست نگاهی می اندازد و از همه اطلاعات آگاهی می یابد».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به اعضای جلسه گفت: دنیا برای حکومت واحد جهانی مهیا می شود که شما استارت آن را زده اید.

وی ادامه داد: در کار شما و احداث این مرکز نیکوکاری کیفیتی در کار خیر، فراگیری و آگاهی جامعه بشری وجود داشته که بر شیرینی کار می افزاید.

کد خبر 4764349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha