۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۹:۱۷

رئیس کمیسیون اقتصاد شورای شهر همدان:

خروجی حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری همدان ملموس نیست

خروجی حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری همدان ملموس نیست

همدان - رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان گفت: خروجی حوزه سرمایه‌گذاری مدیریت‌شهری همدان مناسب نبوده و نتایج آن ملموس نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قراباغی صبح پنج شنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بیان کرد: به بار نشستن نتایج سرمایه‌گذاری نیازمند طی روند طولانی است و انتظارات اعضای شورای شهر بر این است تا به دنبال خروجی کار باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انتظارات شهروندان تنها به مباحث آسفالت ختم نمی‌شود، افزود: برای خروج از رکود اقتصادی، توجه ویژه به بخش سرمایه گذاری و گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است که تمام تلاش این کمیسیون بر این محور بوده تا از ظرفیت‌های شهر همدان در مسیر توسعه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری بهره‌مند شود.

در حال حاضر شاهد اقدام و عملکرد فاخری در شورای پنجم و شهردار منتخب و تیم اجرایی آن، نیستیم قراباغی اظهار کرد: در دوره چهارم شورا، مبحث پیاده‌راه‌سازی به عنوان برند کشور مطرح بود که رضایتمندی شهروندان را هم به دنبال داشت اما در حال حاضر شاهد اقدام و عملکرد فاخری در شورای پنجم و شهردار منتخب و تیم اجرایی آن، نیستیم.

وی ادامه داد: خروجی حوزه سرمایه‌گذاری مدیریت‌شهری همدان نیز مناسب نبوده و نتایج آن ملموس نیست؛ هرچند تلاش و توان نیروهای مدیریتی و اجرایی را انکار نمی‌کنیم که اگر با همین روند پیش برویم، شاید شرایط موجود، تغییر کند.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با تأکید بر هم‌افزایی و همراهی بیشتر واحدهای مختلف شهرداری و سایر ارگان‌های مربوطه، گفت: عملکرد اثربخش حوزه سرمایه‌گذاری، مستلزم فرآیند مشخص و مناسب است.

قراباغی با تأکید بر توجه و تمرکز میراث فرهنگی به‌ویژه در حوزه مدیریت شهری و گردشگری، گفت: شورای شهر همدان با در نظر گرفتن بسته‌های ویژه سرمایه‌گذاری و گردشگری، بستر مناسبی را فراهم کرده است.

وی با اشاره به مطرح شدن پروژه‌های سرمایه گذاری پارک ۲۳۵ هکتاری، بوستان ۱۰۳ هکتاری ولایت، پارک آبی و پرندگان؛ خواستار تعامل و همکاری بیشتر برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت‌شهری در راستای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شهر همدان شد.

قراباغی در زمینه سرمایه‌گذاری در سایت اکباتان بر اساس طرح اجرایی شده در چادگان اصفهان، اظهار کرد: مطالعات این طرح در شهر همدان بر اساس تأکیدات شورای شهر در حال انجام است که تمامی مباحث شهرسازی، زیست محیطی آن لحاظ خواهد شد و تابع مباحث کارشناسی هستیم.

جذب گردشگر سلامت مورد تأکید شوراست
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان در ادامه گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود، جذب توریست سلامت مورد تأکید شورای شهر همدان است.

قراباغی با تأکید بر اینکه اراده اعضای این کمیسیون تخصصی بر این است تا احداث شهرک سلامت در شهر همدان تسریع یابد؛ اظهار کرد: جلسه‌های مختلفی با یک شرکت فعال گردشگری سلامت به عنوان انجمن دوستی ایران و عراق انجام شده که این شرکت گردشگری در ایران ثبت قانونی شده و هماهنگی‌هایی نیز صورت گرفته است تا از زیرساخت‌های درمانی و پزشکی شهر همدان بازدید داشته باشند.
 

کد خبر 4765348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha