۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۴۵

مرکزی قهرمان رقابت های ورزشی جام خوشه چین منطقه۴ کشور شد

مرکزی قهرمان رقابت های ورزشی جام خوشه چین منطقه۴ کشور شد

اراک- رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی گفت: مرکزی قهرمان رقابت های تیمی ورزش روستایی و عشایری «جام خوشه چین» منطقه ۴ کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عشوری عصر جمعه با اعلام خبر فوق در حاشیه مراسم پایانی رقابت های ورزشی روستایی و عشایری جام خوشه چین منطقه ۴ کشور در اراک، اظهار داشت: در این مسابقات، در بخش آقایان در رده سنی نوجوانان و جوانان در رشته دو و میدانی(۲۰۰متر سرعت)، استان خوزستان رتبه نخست، کرمانشاه رتبه دوم، لرستان رتبه سوم و استان مرکزی رتبه چهارم را کسب کردند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی بیان کرد: در مسابقات دو و میدانی آقایان(۵کیلومتر استقامت)، استان کرمانشاه رتبه اول، لرستان رتبه دوم، همدان رتبه سوم، خوزستان رتبه چهارم و استان مرکزی رتبه پنجم مسابقات را کسب کردند.

عشوری با اشاره به مجموع امتیاز مسابقات دو و میدانی آقایان در المپیاد جام خوشه چین عنوان کرد: استان کرمانشاه با ۷ امتیاز، خوزستان با ۵ امتیاز، لرستان با ۴ امتیاز، همدان با ۳ امتیاز و مرکزی با ۲ امتیاز به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

وی با اشاره به مجموع نتایج مسابقات هفت سنگ مهارتی آقایان نیز گفت: در مسابقات هفت سنگ، استان همدان با ۷ امتیاز رتبه اول، کرمانشاه با ۵ امتیاز رتبه دوم، ایلام با ۴ امتیاز رتبه سوم، خوزستان با ۳ امتیاز رتبه چهارم، مرکزی با ۲ امتیاز رتبه پنجم و استان لرستان با ۱ امتیاز رتبه ششم مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی در خصوص نتایج مسابقات چوب کشی آقایان نیز بیان داشت: در این مسابقات استان مرکزی با ۷ امتیاز رتبه اول، کرمانشاه با ۵ امتیاز رتبه دوم، خوزستان ۴ امتیاز رتبه سوم، لرستان با ۳ امتیاز رتبه چهارم و همدان با ۲ امتیاز رتبه پنجم را کسب کرد.

عشوری با اشاره به نتایج مسابقات طناب کشی آقایان نیز اظهار داشت: در رشته طناب کشی آقایان، استان مرکزی با ۷ امتیاز رتبه نخست، استان همدان با ۵ امتیاز رتبه دوم، کرمانشاه با ۴ امتیاز رتبه سوم، خوزستان با ۳ امتیاز رتبه چهارم و و استان لرستان با ۲ امتیاز رتبه پنجم مسابقات را کسب کرد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی اظهار داشت: در نهایت با مشخص شدن نتایج رشته های فوتسال و والیبال این مسابقات، استان مرکزی در اولین دوره رقابت های تیمی جام خوشه چین منطقه چهار کشور در دو بخش بانوان و اقایان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

عشوری عنوان کرد: همچنین استان های خوزستان و همدان به ترتیب جایگاه های دوم و سوم رقابت های جام خوشه چین منطقه ۴ کشور را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است همچنین کاپ اخلاق این رقابت ها در بخش بانوان به کرمانشاه و در بخش آقایان به ایلام اعطا شد.

این مسابقات با شرکت ۵۰۰ ورزشکار و به مدت دو روز، به میزبانی استان مرکزی در اراک جریان داشت.

کد خبر 4766368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha