۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۴

رئیس هیئت ورزش بومی محلی ورامین خبر داد؛

اعزام ۱۴ورزشکار بومی ومحلی ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز

اعزام ۱۴ورزشکار بومی ومحلی ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز

ورامین- رئیس هیئت ورزش بومی محلی ورامین گفت: ۱۴ نفر از ورزشکاران بومی محلی دختر شهرستان ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز اعزام شدند.

حمید شاهسون در گفتگو با خبرنگار مهر ، از اعزام ۱۴ نفر از ورزشکاران بومی محلی دختر شهرستان ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز خبر داد و اظهار داشت: ۱۲ نفر از ورزشکاران بومی و محلی دختر و ۲ نفر از پسران شهرستان ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز اعزام شدند ، این مسابقات در رده سنی نوجوانان و در سطح کشوری و به مدت ۳ روز برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقه سال گذشته در رده استانی برگزار شد و ورزشکاران غیور شهرستان ورامین اعزامی از طرف هیئت ورزش بومی و محلی شهرستان ، مقام های اول و دوم را در این مسابقه کسب کردند و امسال به عنوان نماینده استان تهران به رقابت می پردازند.

رئیس هیئت ورزش بومی و محلی شهرستان ورامین افزود: امسال نیز نفرات به این مسابقات کشوری دعوت شدند و امیدواریم که امسال نیز مانند سال های گذشته درخشش فراوانی داشته باشند.

شاهسون یادآور شد: اعزام این ورزشکاران از روز جمعه صورت گرفته و این مسابقه تا دوشنبه نیز ادامه دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این دختران و پسران از ورزشکاران روستاهای شهرستان ورامین می باشند و مدال های آنها مایه افتخار دیار ۱۵ خرداد خواهد بود و از زحمات تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر را داریم.

لازم به ذکر است که در این مسابقات خانم ها معاف و صادقی به عنوان مربی هدایت تیم را برعهده دارد.

کد خبر 4766626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha