۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۲۳

فرمانده انتظامی بهار عنوان کرد:

کشف ۶۰ رأس گوسفند و ۱۹۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در بهار

کشف ۶۰ رأس گوسفند و ۱۹۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در بهار

همدان - فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۶۰ رأس گوسفند و یک هزار و ۹۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در محور همدان - غار علیصدر به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون ۶۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون برآورد کرده اند از کشف یک هزار و ۹۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در ماموریت دیگری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به  ۲ دستگاه کامیون مشکوک و آن ها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون ها یک هزار و ۹۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز کشف و به دامپزشکی شهرستان تحویل و ۲ متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که کارشناسان ارزش این محموله را ۶۰۰ میلیون برآورد کرده اند، گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 4768458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha