۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۱۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تاکید کرد؛

لزوم مشارکت برگزیدگان شورای دانش آموزی درمسائل حوزه آموزش و پرورش

لزوم مشارکت برگزیدگان شورای دانش آموزی درمسائل حوزه آموزش و پرورش

اراک- مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: برگزیدگان شورای دانش آموزی در مسایل مختلف آموزش و پرورش استان باید مشارکت کنند، چرا که این امر، تقابل را به همکاری تبدیل می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار فولادوند روز یکشنبه در شست مشورتی شورای دانش آموزی استان مرکزی تحت عنوان مشارکت دختران، موانع و راهکارهای افزایش آن در اراک، اظهار داشت: این نشست از مواردی که در شوراهای دانش آموزی مطرح است، تبعیت می کند و با برگزاری این نشست ها مشارکت دانش آموزان را در سطوح مختلف تصمیم گیری دنبال می کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: برگزیدگان شوراهای دانش آموزی از سطوح مدرسه، منطقه استان و کشور به مسائل تصمیم گیری ورود پیدا می کنند و عرصه برای حضور آن ها فراهم می شود.

وی افزود: این برگزیدگان در مدارس به عنوان مشاوران و مدیران که از نگاه منطقی نسبت به مسایل آموزشی برخوردار و در تصمیم گیری ها سهیم می باشند، استفاده می شود.

وی بیان کرد: برگزیدگان شوراها دانش آموزی به عنوان مشاوران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها نقش خود را نیز به خوبی ایفا می کنند و در سطوح بالاتر استان نیز از آن ها استفاده می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: نمایندگان مجلس دانش آموزی در عرصه شبیه سازی شده با هم در خصوص مسایل آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر می کنند و طرح های خوبی ارایه ی دهند که به وزارت آموزش و پرورش نیز راه پیدا می کند.

فولادوند گفت: هدف کلی در این نشست ها مشارکت بخشیدن، ایجاد ظرفیت و تشویق جوانان و نوجوانان برای حضور در عرصه های مختلف است. معلمین از نقش هدایت گری دانش آموزان در اتخاذ تصمیمات مهم برخوردار هستند.

فولادوند گفت: در تلاش هستیم با وجود مشکلات موجود در جامعه، دانش آموزان در مسایل مختلف آموزش و پرورش مشارکت کنند زیرا مشارکت تقابل را به همکاری تبدیل می کند.

کد خبر 4768575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha