۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۰۲

با حکم معاون آموزشی؛

سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت منصوب شد

سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت منصوب شد

معاون آموزشی وزارت بهداشت طی حکمی دکتر امیراحمد اخوان را به سمت سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر باقر لاریجانی در این حکم دکتر امیراحمد اخوان دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران و مشاور اجرایی معاونت آموزشی این وزارتخانه را به سمت سرپرست مرکز خدمات آموزشی منصوب کرده است.

در حکم سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت آمده است: «حوزه معاونت آموزشی پر مراجعه ترین حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که روزانه پذیرا و پاسخگوی تعداد زیادی از مراجعان است. از جمله مهمترین حوزه های درگیر در این زمینه، مرکز خدمات آموزشی است که مأموریت های مهمی را در حوزه آموزش علوم پزشکی بر عهده دارد.

با توجه به اینکه در روزهای اخیر به واسطه بروز مشکل جسمانی برای سرپرست مرکز خدمات آموزشی که منجر به عمل جراحی سنگین شده، لازم است تا برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد تا ضمن بهره مندی از خدمات کارشناسان آن حوزه، خللی در روند خدمت رسانی به مراجعان آن بخش ایجاد نشود.

نظر به تسلط حضرتعالی به فرآیندهای جاری در مرکز، خواهشمند است تا زمان بهبودی دکتر غلامی و بازگشت ایشان به حوزه، سرپرستی مرکز خدمات آموزشی را بر عهده داشته باشید.

امید است با حسن مدیریت جنابعالی و همکاری و تعامل سازنده مدیران و کارشناسان آن حوزه شاهد تداوم موثر فعالیت های آن مرکز باشیم.

توفیق حضرتعالی را در انجام امور محوله و ارتقای نظام آموزش علوم پزشکی کشور از خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 4769287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha