۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۰۴

آیت الله ری شهری:

انس با برخی برنامه ها ذهن انسان را آلوده می کند

انس با برخی برنامه ها ذهن انسان را آلوده می کند

ری- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید بدانیم، انس گرفتن با بعضی برنامه ها برای جوانان سم است و ذهن انسان را آلوده می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد محمدی ری شهری در مراسم تجلیل از حافظان قرآنی که در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، طی سخنانی با بیان این که باید پیوند نظام و ولایت را بیشتر کنیم گفت: انس با قرآن می تواند، دل های انسان ها را زنده نگهدارد و کسی که با قرآن انس بگیرد هیچ وحشتی در زندگی برای او پیش نمی‌آید.

وی با اشاره به این که انسان نیاز به مونس و همدم دارد، افزود: باید بدانیم، انس گرفتن با بعضی برنامه ها برای جوانان سم است و ذهن انسان را آلوده می کند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر فاصله گرفتن از دوستان ناشایست، اضافه کرد: تلاوت قرآن، حفظ قرآن، انس با معارف قرآن و انس با حقیقت قرآن مراتب انس با قرآن است، که می تواند بهترین مونس انسان باشد.

وی در ادامه افزود: قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هرگز از هم جدا نمی شوند و همواره با یکدیگر عجین هستند، که این انس را امروز و به برکت نظام مقدس اسلامی بیش از پیش می توان مشاهده کرد.

تولیت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: با وجود این تعداد زیاد جمعیت مانوس با قرآن و اهل بیت دشمنان هرگز نمی توانند، به نظام اسلامی ضربه بزنند.جوانان این مرز و بوم و پیروان ولایت نخواهند گذاشت دشمن این عنایت بزرگ را از مردم سلب کند .

کد خبر 4769482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha