۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۵۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

شناسایی نقاط مستعد وقوع سیلاب در لرستان/ اقلام امدادی دپو شد

شناسایی نقاط مستعد وقوع سیلاب در لرستان/ اقلام امدادی دپو شد

خرم‌آباد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از شناسایی نقاط مستعد وقوع سیلاب در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صارم رضایی ظهر پنج شنبه در شورای مدیریت بحران لرستان در سخنانی با اشاره به شناسایی نقاط مستعد سیل در استان و مسیرهای تخلیه آب، اظهار داشت: همچنین نقاط آسیب پذیر جمعیتی و تعیین مسیرهای تخلیه اضطراری را در استان انجام داده ایم.

وی با اشاره به تهیه طرح تخلیه مناطق آسیب پذیر با هماهنگی دستگاهها متولی، بیان داشت: شناسایی محل های امن و دارای امکانات مناسب برای اسکان اضطراری، پیش بینی و تهیه نقشه  مکان های اسکان اضطراری با تعیین ظرفیت، جمع آوری اطلاعات موجود قایق های در اختیار دیگر سازمان ها، بازدید از مسیرهای در معرض خطر و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با تاکید بر اینکه بیش از ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات سیلاب را وارد استان کرده ایم، گفت: برای هر شهرستان هفت کف کش، لجن کش و ... خریداری شده است.

رضایی با اشاره به کنترل و آماده کردن موتور برق های اضطراری در استان، تصریح کرد: آمادگی تیم های عملیاتی و تیم واکنش سریع استان، به کار گیری تجهیزات و خودروهای امدادی تمامی شعب، پیش بینی تجهیزات عملیات شبانه و ارتباطی و ... را نیز پیش بینی کرده ایم.

وی، گفت: شهرستان های مستعد استان به لحاظ زلزله، سیل، آبگرفتگی و ... به روز رسانی شده اند و همچنین نقاط امن را شناسایی کرده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، گفت: اقلام امدادی را در انبارها به اندازه دو درصد ظرفیت دپو داریم.

کد خبر 4772387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha