۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۲۴

در شورای مدیریت بحران لرستان مطرح شد؛

احتمال تخریب پل‌های موقت لرستان در بارندگی‌های آینده

احتمال تخریب پل‌های موقت لرستان در بارندگی‌های آینده

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: ممکن است پل های موقت ایجاد شده بعد از وقوع سیلاب، در بارندگی‎های آینده نیز تخریب شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی ظهر پنج شنبه در شورای مدیریت بحران لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه روشنایی محور خرم آباد- بروجرد به صورت ۱۰۰ درصدی ایجاد شده است، همچنین روشنایی ورودی  محور خرم آباد - الشتر نیز تامین شده است.

وی با اشاره به خط کشی محورها، چاله گیری و ... محورهای استان، گفت: همچنین از اعتبارات سیلاب نزدیک ۱۳۰ میلیارد تومان مناقصه روکش و بهسازی محورهای استان را آغاز کرده ایم و تا زمانی که شرایط هوایی اجازه دهد این فعالیت را ادامه خواهیم داد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، بیان داشت: همچنین ترمیم گارد ریل ها، نصب علائم، چراغ های چشمک زن و ... را انجام داده ایم.

شرفی با اشاره به ایمن سازی مدارس حاشیه راههای استان، افزود: همچنین مناقصه به میزان ۴۲ میلیارد تومان برای احداث پل های استان برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه پیمانکاران در این زمینه مشخص شده اند، افزود: در استان نزدیک به ۲۰۶ دستگاه پل بزرگ و ابنیه در جریان سیلاب تخریب شدند و با ۴۲ میلیارد مناقصه می توانیم بخشی از این پل ها را بسازیم و ترمیم کنیم و قطعا همه پل های تخریب شده که به صورت موقت ترمیم شده اند احتمال دارد در سیلاب اگر دبی رودخانه ها بالا باشد بخشی از آنها تخریب شوند و این امر طبیعی است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد که بلافاصله بعد از پایان بارندگی و فروکش کردن سیلاب این پل ها را کار گذاری کنیم و عبور و مرور را برقرار کنیم.

شرفی، گفت: اگر بارشی در استان اتفاق افتاد و چهارتا پل یا لوله که به صورت موقت کارگذاری شده تخریب شوند در این راستا از سوی شبکه های اجتماعی و مسئولان بحران سازی بیشتری شکل نگیرد چرا که اگر بخواهیم نتیجه اقداماتی که انجام می دهیم را ببینیم به بازه زمانی چهار ماهه نیاز است.

کد خبر 4772413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha