۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۹:۵۱

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

هویت کودکان را با اعتقادات دینی و اسلامی شکل دهیم

هویت کودکان را با اعتقادات دینی و اسلامی شکل دهیم

قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: کودکان را باید با اعتقادات دینی، اخلاقی و اسلامی آشنا کرده و هویت آنها را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی صبح شنبه در دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی که با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، هدایت الله جمالی پور استاندار، داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی و بابایی صالح و بهمن طاهرخانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،  معاونان وزارتخانه و مدیران کل آموزش و پرورش استانهای کشور در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نگاه دلسوزانه به کودکان برای تعالی،  دانش،  عزت و آزادگی و عبودیت و بندگی جای قدردانی دارد.

وی بیان کرد: برگ زرینی بر تارک قزوین با این همایش افزوده شد و امیدواریم به اهداف خود برسید.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: وقتی بحث کودک و هویت مطرح می شود باید یک مهندسی تعریف شده ثابت داشته باشیم. ‌

آیت الله عابدینی افزود: خداوند در معرفی انسان نگاهی دارد که اگر از آن غفلت کنیم نگاه ماندگار دیگران ما را به خود جلب می کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین  ادامه داد: کودکان سرمایه های انسانی هستند که باید تقویت هویت و فرهنگ را در آنها جدی بگیریم.

آیت الله عابدینی گفت: باید نعمت های الهی را شکرگزار باشیم تا نعمت ها افزون شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآور شد: حیات انسانی به هویت وابسته است اگر همه شرایط انسانی،  رفاه و امکانات در حد اعلا نصیب شما شود اما به پیمان اعتقادی و عبادی و اخلاقی پایبند نباشیم به بیراهه رفته ایم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: باید این پیمانها را در کودکان پیدا کنیم و کودکان را با این موارد تربیت کنیم.

وی اظهار کرد: کودکان مانند زمین مستعد هستند که هر نهالی در آنها بکاریم می پذیرد و جواب می دهد لذا این امانت های الهی را درست تربیت کنیم تا آینده کشور تضمین شود.

کد خبر 4773224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha