۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۴۰

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند:

۱۶ برنامه محوری به مناسبت هفته بسیج در بیرجند برگزار می‌شود

۱۶ برنامه محوری به مناسبت هفته بسیج در بیرجند برگزار می‌شود

بیرجند-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند گفت: ۱۶ برنامه محوری به مناسبت هفته بسیج در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صادق‌احمدی ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان بیرجند با اشاره به چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین اظهارکرد: هدف اصلی از تشکیل بسیج حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند بیان‌کرد: در دوران دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن شاهد بودیم که بسیجیان با تمام توان از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کردند که این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

صادق‌احمدی ادامه‌داد: امروزه نیز فرهنگ بسیجی جهانی شده و جغرافیای مقاومت در کشورهای مختلف توسعه یافته است.

وی افزود: ۱۶ برنامه محوری به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج در سطح شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه، افتتاح نمایشگاه خدمت، جهاد و شهادت در حسینیه جماران، تجدید میثاق با شهدا و برگزاری چهار یادواره شهدا در مناطق مختلف، برگزاری دعای ندبه، حضور حلقه‌های صالحین در میعادگاه نمازجمعه از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

صادق احمدی اظهارکرد: نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و اجتماع گروه‌های جهادی نیز در هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم در هفته بسیج که از ۳۰ آبان ماه آغاز می‌شود در دستگاه‌های اجرایی حدأقل با ایجاد نمادهای یادآوری فداکاری بسیجیان این مناسبت مهم را قدر دانسته شود، چرا که اقتدار امروزه انقلاب اسلامی از برکت بسیجیان جان برکف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند یادآور شد: روز پنجم آذرماه اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان را داریم که امیدواریم مدیران دستگاه های اجرایی حضور بسیجیان ادارات در این برنامه را تسهیل کنند.

کد خبر 4773757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha