۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۵۰

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان:   

آسیب به ده‌ها اتوبوس شهری اصفهان/ اتوبوسرانی همچنان فعال است

آسیب به ده‌ها اتوبوس شهری اصفهان/ اتوبوسرانی همچنان فعال است

اصفهان- مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به آسیب دیدگی دهها اتوبوس شهری در اصفهان گفت: همه خطوط اتوبوسرانی شهر اصفهان از صبح امروز فعال اما تعداد اتوبوس ها در هر خط را کاهش دادیم.  

به گزارش خبرگزاری مهر،  قدرت افتخاری با اشاره به اینکه روز گذشته حوالی ظهر شاهد آسیب دیدگی به برخی اتوبوس های شهری اصفهان بودیم، اظهار داشت: تا پایان شب و بعد از ساعت دو نیمه شب  متاسفانه دهها دستگاه اتوبوس شهری دچار آسیب دیدگی شدید شد.   

وی ادامه داد: سایر اتوبوس ها هم شامل خسارت هایی همچون شکستگی شیشه و ترکیدگی لاستیک و ... شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: بخشی از این اتوبوس ها متعلق به بخش خصوصی و تعدادی نیز از اموال بخش دولتی بوده است.  

وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی، از امروز برای خدمت رسانی اتوبوسرانی به مردم همه خطوط را فعال کردیم اما تعداد اتوبوس ها کاهش یافته است و با اتوبوس های کمتری شهروندان را جابجا خواهیم کرد.

افتخاری ادامه داد: در حال رصد و پایش وضعیت ترافیکی خیابان ها و معابر شهر اصفهان هستیم تا در صورت بهبود شرایط تعداد اتوبوس ها را متناسب با شرایط تنظیم کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از صبح امروز وضعیت عبور و مرور اتوبوس ها در شهر اصفهان عادی است، گفت: با توجه به اینکه تعدادی از چراغ های راهنمایی و رانندگی در شهر و نیز تابلوهای شهری دچار خسارت و آسیب شده، رفت و آمد اتوبوس های شهری کمی با اخلال مواجه است اما برای خدمت رسانی به شهروندان تلاش می کنیم.

کد خبر 4774181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha