۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۴۷

سازمان مدیریت پسماند مطرح کرد

ارتقاء کیفیت و کمیت خدمت رسانی برای برف‌روبی

ارتقاء کیفیت و کمیت خدمت رسانی برای برف‌روبی

سازمان مدیریت پسماند گفت: در سال جاری با بهبود و ارتقاء کیفیت و کمیت خدمت رسانی تجهیزات، پشتیبانی و نیروی انسانی برای برف روبی، در شرایط بهتری نسبت به سال قبل قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان گفت: این سازمان در راستای لزوم آمادگی مدیریت شهری برای جلوگیری و رفع مشکلات در شرایط ویژه، با برگزاری جلسات منظم و انجام هماهنگی با مناطق ۲۲ گانه نسبت به آماده سازی و اورهال ماشین آلات برف روبی از دو ماه گذشته تاکنون اقدام کرده است.

علیپور با اشاره به تحویل ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی به مناطق شامل انواع ماشین آلات و تجهیزات از قبیل نمک پاش، تیغه، لودر و کامیون به همراه کیسه‌های شن و نمک خاطر نشان کرد: طی هفته گذشته ١٣٠ دستگاه انواع نمک پاش غلطان، خودروهای نمک پاش بزرگ و کامیون های تیغه دار برای برف روبی بزرگراه ها و معابر به مناطق تحویل داده شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به تحویل تجهیزات در هفته گذشته به مناطق ۲۲ گانه با تمرکز بر مناطق ١ تا ۵   و ۲۲، بیان کرد: به طور معمول این مناطق بیشترین میزان بارش برف و باران را دارند از این رو در بهینه کردن امکانات، تجهیزات و برقراری تمهیدات لازم جهت برف روبی و مقابله با مشکلات آبگرفتگی، توجه ویژه ای به این مناطق شده است.

علیپور با اشاره به تحویل حدود ١٢٠ دستگاه ماشین آلات برف روبی دیگر به مناطق تا پایان هفته جاری اظهارکرد: به غیر از ٢۵٠ دستگاهی که سازمان مدیریت پسماند در هفته گذشته به مناطق مختلف شهر تحویل داده است، مناطق ۲۲ گانه نیز حدود دو برابر این تعداد را از طریق پیمانکاران حوزه خدمات شهری تامین می کنند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فصل سرما، یخبندان، نزول بارش‌های آسمانی و آمادگی این سازمان برای خدمت رسانی به شهروندان، تصریح کرد: این سازمان ضمن استقرار چهار سایت اصلی برف روبی در ایستگاه های خدمات شهری دارآباد، بنی هاشم، کوهک و آزادگان که مجهز به ماشین آلات نمک پاش، محلول پاش و ماشین های مجهز به تیغه های برف روبی است، در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، لایروبی   از روزهای قبل انجام شده است و این امر تا پایان سال بطور مستمر ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در پایان با تاکید بر آمادگی این سازمان برای مقابله با نزولات جوی، خاطر نشان کرد: کلیه ماشین آلات سبک و سنگین تعمیر و بازنگری شده اند و در موقعیت های بحرانی آمادگی کامل برای خدمت رسانی به شهروندان را دارند.

کد خبر 4775300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha