۲ آذر ۱۳۹۸، ۹:۳۰

با ۳۰۰ نیرو و ۲۲۰ دستگاه خودرو؛

اجرای طرح راهداری زمستانی در استان بوشهر/ ۳۰ اکیپ مستقر شد

اجرای طرح راهداری زمستانی در استان بوشهر/ ۳۰ اکیپ مستقر شد

بوشهر - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۳۰ اکیپ با بیش از ۲۲۰ دستگاه خودرو و ۳۰۰ نیرو در طرح راهداری زمستانی استان بوشهر فعالیت می‌کند.

سید حمیدرضا علم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور اجرای طرح زمستانی راهداری در استان بوشهر ۳۰ اکیپ در سطح استان سازماندهی شده است که در نقاط مختلف به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه در این تیم‌ها ۳۰۰ نفر از نیروهای راهداری با ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری فعالیت دارند، اضافه کرد: این اکیپ‌ها در محورهای ارتباطی و مناطق حیاتی استان بوشهر مستقر می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر از ارائه خدمات، ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی نیروهای راهداری به عنوان اهداف این طرح یاد کرد و افزود: مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تاسیسات موجود محورهای ارتباطی از برنامه‌های این اکیپ‌ها است.

وی با اشاره به استقرار تیم‌ها در ۱۰ راهداری و هفت راهدارخانه و گلوگاه‌ها و مناطق حیاتی راه‌های استان، بیان کرد: برای ارائه خدمات مناسب، از امکانات، ظرفیت و قابلیت مرکز مدیریت راه‌های استان استفاده می‌شود.

علم با اشاره به استقرار بخشی از لجستیک سنگین راهداری در مناطق کوهستانی استان برای بازگشایی مسیر در حوادث احتمالی همچون ریزش کوه، گفت: این دستگاه‌ها در محورهایی چون محور دالکی - کنارتخته، اهرم - فراشبند و جم - عسلویه مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته برای لایروبی رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها ادامه داد: این اقدامات در راستای هموارسازی مسیر سیلاب‌ها و عبور ایمن و کم خطر آب‌های سطحی از عرض محورهای ارتباطی انجام گرفته است.

کد خبر 4778342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha