۲ آذر ۱۳۹۸، ۹:۵۲

بدهی۱۰۷ میلیون تومانی کمیته المپیک به ۵ فدراسیون ملی و بین‌المللی

بدهی۱۰۷ میلیون تومانی کمیته المپیک به ۵ فدراسیون ملی و بین‌المللی

کمیته ملی المپیک به دلیل نداشتن شماره حساب ویژه بانک مرکزی از طرف چهار فدراسیون ملی و یک فدراسیون بین المللی هنوز موفق به پرداخت بخش آخر بودجه آنها نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حدود یک ماه پیش کمیته ملی المپیک ۲۰ درصد دیگر از بودجه مصوب خود برای فدراسیون های ورزشی را به حساب شان واریز کرد و اینگونه سقف پرداختی به فدراسیون ها را به ۹۰ درصد رساند.

بودجه تخصیصی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها در این مرحله از طریق حساب آنها نزد بانک مرکزی انجام شد. در این میان اما ۶ فدراسیون به دلیل ارائه نکردن شماره حسابی از این بانک موفق به دریافت بودجه خود نشدند. فدراسیون ورزش های دانش آموزی یکی از این فدراسیون ها بود که البته طی این مدت نسبت به افتتاح حساب در بانک مرکزی اقدام و طلب خود را از کمیته دریافت کرده است.

۵ فدراسیون دیگر اما هنوز شماره حسابی به کمیته ملی المپیک اعلام نکرده اند و همین مسئله بدهی ۱۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی این کمیته به آنها را موجب شده است. اسامی این فدراسیون ها و میزان دریافتی که باید از کمیته ملی المپیک داشته باشند، به این شرح است:

* فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای: ۵۵ میلیون تومان
* فدراسیون ورزش های زورخانه ای: ۲۲ میلیون تومان
* فدراسیون پرورش اندام: ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
* فدراسیون ورزش های دانشگاهی: ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومنا
* فدرسیون ورزش های کارگری: ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، طبق مصوبه دولت تمام ورود و خروج های مالی در نهادهای مختلف باید از طریق حساب بانک مرکزی انجام شود. به همین دلیل پرداخت بودجه مصوب فدراسیون ها از طرف کمیته ملی المپیک و حتی وزارت ورزش منوط به اعلام شماره حساب آنها نزد بانک مرکزی شده است.

کد خبر 4778368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha